Gå til innhold

Det er ikke sant før det er vondt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"truth hurts, doesn't it?" er et irriterende ordtak jeg kan se  i tide og utide. Her inne er det hyppig, med "sannheten er dessverre ikke så behagelig ofte" "slik er sannheten dessverre". Jeg tror  dere skjønner hvor jeg vil. Men så lenge livet er fint, man føler seg lykkelig osv., så lever man på en løgn? 
Grunnen tiil at jeg blir irritert, er at det virker som det ikke er noe vits å tenke posetivt. At livet egentlig bare er veldig enkelt, selv om vi liker å tro at det er aldri så spennende....kanskje vi rett og slett ikke skulle være lykkelige? lykke er kanskje feil? 
Jeg liker å tro at det er en mening med livet, jeg liker å være positiv, men noen ganger er det mer negative folk enn positive og oppløftende rundt en, at man selv kan bli litt negativ.

Anonymkode: ebdba...4e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi alle som har erfart ordtaket rømmer inn hit, mens resten lever lykkelig uvitne der ute

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vits å være positv eller negativ. Livet handler om nøytralitet og den gyldne middelvei. Det å leve med lite kan gi et meget rikt liv, men få vet om dette.

Anonymkode: f350e...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...