AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Hei! Trenger råd om trening da jeg har gått ned 15 kg (fra 93 til 78. Foreløpig!) Jeg er 43 år, har født to barn (10 år siden siste) og slapp unna de verste strekkmerkene osv, men huden ble noe slappere. Nå merker jeg jo at huden har blitt gammel! Har tålt opp og ned 10 kg greit tidligere, men denne gangen er det annerledes. Merker at huden slarker litt både her og det særlig under navelen. Er det noe håp om å stramme opp dette her, eller må jeg leve med det? Noen med kunnskap eller erfaring? Anonymkode: 2a189...10c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Om man kunne trent huden strammere hadde ingen hatt rynker Anonymkode: 58351...de5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om man kunne trent huden strammere hadde ingen hatt rynker Anonymkode: 58351...de5 Godt poeng! Anonymkode: 2a189...10c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Huden får en strammere følelse etter langtids trening. Det ser ofte bedre ut. Så det går jo ann å prøve det. Men hvis du har tenkt til å gå ned mer så blir det mer hud som henger da, men. Syns ofte folk som har hatt litt høy vekt i sine yngre dager, får et penere utseende om de ikke blir for tynne senere i livet. Dette pga hud. Anonymkode: c9480...aa8
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Du kan slappe av. Huden trenger lang tid på å stramme seg opp etter vektnedgang som du beskriver. Når man ikke er helt ung mer, må man minimum regne med et år - gjerne en del mer. Hold vekten stabil og vent tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå