Gå til innhold

Klarer gutter å se at andre gutter er kjekke hvis de er kjekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, klarer dem det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ihvertfall jeg ser andre kvaliteter i menn en de fleste kvinner gjør. Kvinner blir totalt solgt bare en mann har selvtillit, gjerne uten å være kritisk på om han er drittsekk eller ei. Mens jeg ser etter kvaliteter ved en annen mann ved at han er til å stole på og at han liker barn.

Anonymkode: 293ee...539

AnonymBruker
Skrevet

Altså, ulike mennesker har ulik smak. Dette gjelder også innenfor samme kjønn. Alle menn vil ikke like de generiske "kjekke" mannfolka, like lite som alle kvinner har den smaken i menn. Menn kan selvsagt se utseende til andre mennesker. Er du ute av stand til å vite hvor kjekk en mann er med mindre du er tiltrukket av han?

Mannen min kan av og til si at andre menn er søte, men de er som regel søte og ikke brautende mannemenn som er veldig opptatt av å fremstå som "ekte" menn

Anonymkode: 49409...2bc

Skrevet

Har aldri sett noen som får meg til å tenke "oi han var kjekk"

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kan i hvert fall det. Han er hetrofil, men kan bryte ut med "Ååh, David Beckham er sååå kjekk!" like lett som jeg kan si at Scarlett Johanson er pen. 

Anonymkode: df564...61a

AnonymBruker
Skrevet

På samme måten som jenter kan se at en annen jente er pen, vil jeg tro.

Anonymkode: 9b1af...89c

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Ser jo at noen menn ser bedre ut og har penere trekk enn andre, og kan forstå at en kvinne synes han er kjekk. Ser og hvem som har bedre fysikk. Jeg ser godt at Brad Pitt er kjekkere enn Arne Bang Hansen. Men hvem som er kjekkest av Brad Pitt og Will Smith feks ser jeg ikke.

Skrevet
46 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg ser godt at Brad Pitt er kjekkere enn Arne Bang Hansen. Men hvem som er kjekkest av Brad Pitt og Will Smith feks ser jeg ikke.

Det gjør ikke jeg heller. Akkurat det har nok med preferanser å gjøre, ikke om hvorvidt man klarer å se om menn er kjekke. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
48 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Det gjør ikke jeg heller. Akkurat det har nok med preferanser å gjøre, ikke om hvorvidt man klarer å se om menn er kjekke. 

Ja det er det jeg mener. Har ikke mye preferanser med menn så ser det ikke så detaljert:P

Skrevet
2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Ja det er det jeg mener. Har ikke mye preferanser med menn så ser det ikke så detaljert:P

Skjønner. Det blir som å se en fin bil eller vakker bygning. Ingen tiltrekning, men skjønnheten kan ingen nekte for. :ler:

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ja, men det er ikke sånt vi pleier å gå rundt og proklamere høyt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Ser jo at noen menn ser bedre ut og har penere trekk enn andre, og kan forstå at en kvinne synes han er kjekk. Ser og hvem som har bedre fysikk. Jeg ser godt at Brad Pitt er kjekkere enn Arne Bang Hansen. Men hvem som er kjekkest av Brad Pitt og Will Smith feks ser jeg ikke.

Det ser ikke jeg heller og jeg er heterofil kvinne... Ingen av de er interessante i mine øyne

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser definitivt andre menn som er kjekk. Blir ekstra imponert om han er intelligent sosialt sett og i tillegg klarer å kommunisere fint med alle mennesker. 

Anonymkode: e720d...a2d

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
17 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Skjønner. Det blir som å se en fin bil eller vakker bygning. Ingen tiltrekning, men skjønnheten kan ingen nekte for. :ler:

Nettop!

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke jeg heller og jeg er heterofil kvinne... Ingen av de er interessante i mine øyne

De to ble brukt som eksempel. Jeg måtte bare finne to stk som jeg vet mange synes er kjekke. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Kan selvsagt se objektivt sett at andre menn er kjekke, selv om jeg ikke har noe behov for å ligge med dem. Tror de menn som totalt nekter at andre menn kan ha noe godt ved seg fysisk, må ha en eller annen form for undertrykkelse. Hva vet jeg, kanskje det er de samme mennene som senere blir oppdaget i sengs med andre menn, etter mange år som ''godt gift''. :surprised:

Anonymkode: 43e3e...2c0

Skrevet

Men kan dere sitte og studere bilder av menn og kjenne en liten tiltrekning? Jeg kan det når jeg ser på bilder av enkelte jenter. Noen er rett og slett nydelige bare. Blir så fascinert over hvor flotte enkelte ser ut, det gjelder begge kjønn. Men anser meg selv som heterofil da. Kunne aldri vært intim med ei jente

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, KillerKitty skrev:

Men kan dere sitte og studere bilder av menn og kjenne en liten tiltrekning? Jeg kan det når jeg ser på bilder av enkelte jenter. Noen er rett og slett nydelige bare. Blir så fascinert over hvor flotte enkelte ser ut, det gjelder begge kjønn. Men anser meg selv som heterofil da. Kunne aldri vært intim med ei jente

Jeg kan i hvert fall ikke det. Jeg klarer til en viss grad å se hvilke menn som er kjekke og som kvinner vil finne attraktive, men jeg har aldri sett en mann jeg blir fascinert av eller kjenner en ørliten tiltrekning til. Synes ingen menn ser så flotte ut at jeg blir fascinert, selv om jeg selvfølgelig i mange tilfeller ser umiddelbart om en mann er ganske kjekk eller ikke.

I tillegg tror jeg nok at jeg heller bare ser en slags generisk kjekkhet. Jeg føler ikke at en mann er attraktiv, jeg bare har lært meg hva som er attraktive trekk på menn. Kvinner, derimot, føler jeg om jeg synes er attraktive eller ikke. Derfor kan jeg nok ofte skjønne hvilke menn som passer i kategorien kjekk og ikke, men siden det er mer en sånn analyse av ansiktet hans opp mot gitte kriterier enn at jeg kjenner "Wow, han var kjekk" har jeg heller ingen spesiell "type" mann. Jeg har ingen preferanser, om jeg som heterofil mann kan kalle det det, hva gjelder hårfarge eller hudfarge eller øyenfarge, jeg har bare lært meg hva som antagelig slår an hos de fleste heterofile kvinner og homofile menn.

Det er, for å si det litt flåsete, litt som at jeg sikkert kan trene meg til å se hvilke hunder som nok ville gjort det best på en utstilling, jeg bare har ikke noen genuin interesse for det. Jeg ser jo forskjell og kan lære meg omtrent hva de som er interessert ser etter, men av de som først tilfredsstiller kriteriene har jeg ingen forutsetning for å skille mellom dem. Sånn er det med menn også. Jeg skal overhodet ikke påstå at jeg ikke ville sett om Brad Pitt eller Elefantmannen var kjekkest, men selv ikke Pitt får meg personlig til å tenke noe mer enn at han der oppfyller kriteriene for mannlig kjekkhet for de som bryr seg om det.

Anonymkode: 727fe...1a0

• Liker 1
Skrevet

skulle det være noe problem?

jeg har sett og innrømmet overfor for eks. venner, kone at vedkommende ser ut kjekk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lesbisk, men jeg ser definitivt om noen er kjekke likevel! :)

Anonymkode: 45f3b...306

AnonymBruker
Skrevet

På sett å vis. Men har innimellom lurt på hva damer ser i enkelte mannfolk som ikke er noe spesielle i det hele tatt. Er heller der...

Anonymkode: 66df1...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...