Gå til innhold

Hvorfor skal kjendiser se så mye bedre ut?

Stoltskeiv

Anbefalte innlegg

Kjendiser er jo også helt vanlige mennesker som setter seg ned uten sminke og pysjamas når de har fri om kveldene og gjør det samme som oss på fritiden sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frus3rtSjokkiz

Jeg tenker noen ganger på at en kjendis bæsjer og da får jeg følelsen av at de er vanlige mennesker som alle andre :fnise:

for det er jo bare fin fasade vi ser når de er pene og har fine klær på rød løper, det er lett å føle seg stygg og sånn da hvis man har dårlig selvbilde fra før. Så er viktig å huske på det du sier at de er helt vanlige mennesker som du og jeg og alle andre. :)  og bilder vi ser er retusjert og viser ikke sannheten som er at de har kviser og rynker og grått hår.

Noen er veldig pene da, og jeg tenker noen ganger "sånn ville jeg sett ut." :icon_frown: (jeg mener de som er i Hollywood og ikke for eksempel norske bloggere og sånt da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi kjendiser... og "kjendiser" da..

I Norge har vi ikke kjendiser spør du meg,bare kjente fjes ..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at hvis en kjendis ser fantastisk pen og flott ut så relaterer vi flott + pen med produktene personen bruker. Det passer perfekt for produsenter som ønsker å selge produktene sine.

Som Sophie Elise sin tannbleking - er ikke tilfeldig at det er en rosa-kjendis der. Noen ønsker å se ut som henne, så de kjøper det hun sier er bra. Samme med klær, når en kjendis går med en kjole så kjøper flere kjolen fordi hjernen vår dessverre funker sånn: Kjendis + kjole = pen, kjole + meg = like pen som en kjendis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mjauritz skrev:

Fordi at hvis en kjendis ser fantastisk pen og flott ut så relaterer vi flott + pen med produktene personen bruker. Det passer perfekt for produsenter som ønsker å selge produktene sine.

Som Sophie Elise sin tannbleking - er ikke tilfeldig at det er en rosa-kjendis der. Noen ønsker å se ut som henne, så de kjøper det hun sier er bra. Samme med klær, når en kjendis går med en kjole så kjøper flere kjolen fordi hjernen vår dessverre funker sånn: Kjendis + kjole = pen, kjole + meg = like pen som en kjendis.

Vi mennesker er fantastisk enkle :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, gladjenta96 skrev:

Kjendiser er jo også helt vanlige mennesker som setter seg ned uten sminke og pysjamas når de har fri om kveldene og gjør det samme som oss på fritiden sin. 

Kjendiser er mennesker de og, som oss andre. De fleste kjendiser tar godt vare på seg selv og kroppen sin. Og har råd til å endre på ting og tang om de ønsker det og. Alle kan se smashing ut, bare man legger litt innsats i det! Å endre holdningen sin gjør utrolig mye! :) Start der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"It took an army to look like this" er det mange kjendiser som innrømmer. Hvem som helst kan se smashing ut når du har folk som står klar til å sminke deg, ordne hår, negler, sette sammen klær og sko osv når du kommer ut av dusjen! Se på Kardashians..... Hver og én av de jentene har et SMINKEROM i huset, der de sitter og blir dolla opp hver eneste dag! Har man ræva full i penger så kan ALT kjøpes, tom ny rumpe.... Egne kokker har de også! De har vel aldri vasket et gulv eller bytta på ei seng i hele sitt liv. 

Svenske Madeleine har aldri laget mat i hele sitt liv, det sa hun på Skavlan. Er dét et liv, å bare gå på stas ?? 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2017 den 22.50, mjauritz skrev:

Nå er det vel strengt tatt bare forvirrede og usikre 14 åringer som ønsker å se ut som SE, ikke vettuge voksne folk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Det er viktig å huske på at for de virkelig store kjendisene er det å se bra ut en viktig del av jobben. Det er derfor noe de bruker mye penger og store deler av arbeidstiden sin på. Ikke nok med det, de har også team bestående av sminkører, frisører og PT'er som får lønn for å hjelpe dem til å se bra ut. Jeg er sikker på at de fleste av oss hadde sett ganske smashing ut i samme situasjon.

Jeg blir mer imponert over norske "småkjendiser" som må bruke mesteparten av dagen på lite glamorøse arbeidsoppgaver og ta seg av hus, hjem og unger etterpå, men som likevel greier å holde seg trente og se bra ut. Tenker ikke på de som lever av å se deilige ut på bloggen og kan bruke enormt med tid på det, men skuespillere og andre som har en jobb som krever fullt fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Boomonster skrev:

Nå er det vel strengt tatt bare forvirrede og usikre 14 åringer som ønsker å se ut som SE, ikke vettuge voksne folk. 

Men det gjelder alle, ikke bare SE. Jeg ga det som et eksempel, ikke som at alle ønsker å ligne på henne. Det skjønte du vel? :) 

Det gjelder alle kjendiser, Mette Marit, Jenny Skavlan, Emma Stone, Melania Trump, Lana Del Rey, Adele, ja - alle kjendiser, fra alle kategorier. De er en levende reklameplakat, og vi blir påvirket. Man kan si 1000 ganger at "nei, jeg blir ikke påvirket", men de fleste blir det, på ulike plan. 

Vi er enkle, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2017 den 21.54, gladjenta96 skrev:

Det gjør de jo ikke :)

Jeg er mye i Bergen, Oslo og Trondheim, og på en varm sommerdag kan man se massevis av damer som er penere enn de aller fleste norske kjendisdamer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Det gjør de jo ikke :)

Jeg er mye i Bergen, Oslo og Trondheim, og på en varm sommerdag kan man se massevis av damer som er penere enn de aller fleste norske kjendisdamer :)

Helt enig! Tror vi forherliger kjendiser KUN fordi de er kjendiser noen ganger jeg. Det er mange ukjente som er veldig vakre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...