Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg Guerlain sin flotte concealerpenn før helga og fikk med prøver på Happyology-serien fra Issima (Guerlain sin hudpleieserie).

Siden fredag har jeg altså prøvd øyekremen, dagkremen og nattkremen og de lukter fantastisk, har en konsistens jeg liker og huden min gløder! Men nå går jeg såklart snart tom (prøver er små) og jeg lurer på om noen andre her inn har erfaringer fra serien?

Jeg lurer på om jeg skal unne meg nattkremen til jul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at de produktene er ganske heftig dyre??? Ellers vet jeg ikke, hudpleien til Guerlain lukter jo stort sett rose, og det liker jeg ikke....

Lite hjelp, ja :oops:

Skrevet
Jeg mener å huske at de produktene er ganske heftig dyre??? Ellers vet jeg ikke, hudpleien til Guerlain lukter jo stort sett rose, og det liker jeg ikke....

Lite hjelp, ja :oops:

Ja, det får'n si *spiller fornærmet*

De er dyre - men ikke mye dyrere enn Dermalogica f.eks, så de er sikkert verdt det...

Lukten er faktisk det som jeg lurer mest på. De lukter godt for meg (ikke rose, men noe slags blomst tror jeg), men jeg undrer på om det er mye parfyme i dem ettersom de lukter ganske sterkt. Jeg har sensitiv hud og er redd for å bomme og reagere på parfymen...

Skrevet

Jeg har ogs å fått en prøve på den engang,

Kremen var nydelig, men jeg klarte bare ikke lukta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...