Gå til innhold

Jeg får det meste jeg ønsker meg i livet, men etter jeg har mistet interessen for det..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg synes det er så rart. Er det ting mellom himmel og jord som bestemmer for oss? For jeg får oppfylt ønsker, men det er når jeg ikke lenger har det ønsket og da betyr det liksom ingenting :/ og det virker som alle dører er stengt fra å få det jeg vil der og da. vel, når jeg har mistet interessen for nåværende ønske så skasl du se nåværende ønske jager meg ;)

Anonymkode: 319fb...c14

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes det er så rart. Er det ting mellom himmel og jord som bestemmer for oss? For jeg får oppfylt ønsker, men det er når jeg ikke lenger har det ønsket og da betyr det liksom ingenting :/ og det virker som alle dører er stengt fra å få det jeg vil der og da. vel, når jeg har mistet interessen for nåværende ønske så skasl du se nåværende ønske jager meg ;)

Anonymkode: 319fb...c14

Jeg har opplevd det samme med et unntak, når jeg endelig traff drømmemannen. Nå har jeg vært besatt av å få meg jobb i to år og dørene er stengte. Vet ikke hva som kommer til å skje framover. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et fenomen hvor man ubevisst lager problemer for seg selv fordi man tror man kan ta snarveier. 

True love is born from understanding -the buddha

Anonymkode: 550bd...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...