AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 HELVETTES DRITTHJERNE! Jeg sliter med å lære språk, nye ting osv. Og med alderen har det naturlig nok blitt værre. Et barn lærer enormt mye, voksne sliter med å lære nye ting. Og lav-kvalitetshjernen jeg fikk er desto verre. Det er bare så synn at dette skal være i veien for jobber jeg vil ha. og jeg blir værende i en jobb jeg ikke trives. Mulig livet ikke er ment å være noe fint. Så til jusstudenter osv, jeg skjønner ikke hva de gjør eller hva de er født med! Anonymkode: b77eb...703
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Du kan jo prøve å lese noen bøker om studieteknikker og måter du kan lese på som gjør det enklere for hjernen å lagre stoff du leser og ønsker å lære. Eller kanskje du kjenner noen som er flinke på skolen og kan hjelpe deg på veien mot studieteknikken som er best for deg, husk at alle lærer forskjellig! Betyr ikke at du er dum, man må bare finne ut hva som funker for seg selv. Lykke til med å finne jobb. Anonymkode: 2de95...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå