Gjest miau Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Jeg er på utkikk etter en halvlang kåpe. Helst i brun, evt sort. Den må være enkel i snittet og A form.(inn under puppene,skråner ut derifra).Helst i ull. Jeg har sett en på vero moda som satt kjempefint. Den var lang og i sort og rødt, men i 100%polyester....Dvs ikke varm nok og alt suger seg fast i den. (jeg har to hunder,så det er fint om jeg får børstet av hårene...). HJELP!!!!!Jeg fryser..
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Kanskje du kan finne noe på Benetton? De har i hvertfall mye fint, synes jeg.
Chihiro Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Ja, de nye på Vero Moda var veldig fine. Knelange ullkåper med løs fuskepelskrage. Finnes i sort, brun og hvit. Kostet vel rundt 700 (?). Har lyst på den hvite selv..
Carmen_ Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 Ja, de nye på Vero Moda var veldig fine. Knelange ullkåper med løs fuskepelskrage. Finnes i sort, brun og hvit. Kostet vel rundt 700 (?). Har lyst på den hvite selv.. hihi jeg å ellers har de mye fint på b young om dagen.
myagi Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Ja, de nye på Vero Moda var veldig fine. Knelange ullkåper med løs fuskepelskrage. Finnes i sort, brun og hvit. Kostet vel rundt 700 (?). Har lyst på den hvite selv.. Den er kjempefin, men pass på knappene! De har vært litt løse på enkelte denne gangen.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 Lurer på om jeg har den du snakker om. Trodde den var i ull, men... Finner jeg en fin kåpe så kjøper jeg den. Uansett hva den er lagd av, eller koster.
Murf Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Men vinterkåpene er så tynne for tiden! Finner bare kåper som ikke er foret. Det blir litt småkjølig om vinteren. M
Chihiro Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Den er kjempefin' date=' men pass på knappene! De har vært litt løse på enkelte denne gangen.[/quote'] Nå har jeg vært og prøvd den, og den var dessverre ikke like fin på (skuffet ). Dessuten, da jeg skulle lirke av fuskepelsen, røk noen av hempene den var festet med (selv om jeg var veldig forsiktig). Så jeg hang den pent på plass og droppet hele greien.
myagi Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Kjipt. Vi får en helt fantastisk fin en snart som er avbilet i magasiner flere ganger, men den er ikke så tykk desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå