Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en halvlang kåpe. Helst i brun, evt sort. Den må være enkel i snittet og A form.(inn under puppene,skråner ut derifra).Helst i ull.

Jeg har sett en på vero moda som satt kjempefint. Den var lang og i sort og rødt, men i 100%polyester....Dvs ikke varm nok og alt suger seg fast i den.

(jeg har to hunder,så det er fint om jeg får børstet av hårene...).

HJELP!!!!!Jeg fryser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan finne noe på Benetton? De har i hvertfall mye fint, synes jeg.

Skrevet

Ja, de nye på Vero Moda var veldig fine. Knelange ullkåper med løs fuskepelskrage. Finnes i sort, brun og hvit. Kostet vel rundt 700 (?).

Har lyst på den hvite selv.. :sjarmor:

Skrevet
Ja, de nye på Vero Moda var veldig fine. Knelange ullkåper med løs fuskepelskrage. Finnes i sort, brun og hvit. Kostet vel rundt 700 (?).

hihi jeg å :sjarmor:

ellers har de mye fint på b young om dagen.

Skrevet

Den er kjempefin, men pass på knappene! De har vært litt løse på enkelte denne gangen.

Skrevet

Lurer på om jeg har den du snakker om. Trodde den var i ull, men...

Finner jeg en fin kåpe så kjøper jeg den. Uansett hva den er lagd av, eller koster.

Skrevet

Men vinterkåpene er så tynne for tiden! Finner bare kåper som ikke er foret. Det blir litt småkjølig om vinteren.

M

Skrevet
Den er kjempefin' date=' men pass på knappene! De har vært litt løse på enkelte denne gangen.[/quote']

Nå har jeg vært og prøvd den, og den var dessverre ikke like fin på (skuffet :( ). Dessuten, da jeg skulle lirke av fuskepelsen, røk noen av hempene den var festet med (selv om jeg var veldig forsiktig). Så jeg hang den pent på plass og droppet hele greien.

Skrevet

Kjipt. Vi får en helt fantastisk fin en snart som er avbilet i magasiner flere ganger, men den er ikke så tykk desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...