AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 På mandag reiser jeg med klassen til Polen, jeg kjenner ingen i klassen sånn skikkelig godt.. og jeg stresser skikkelig over situasjonen.. jeg vil jo gjerne tenke positivt.. men jeg analyserer alt som kan skje, og hva jeg skal gjøre i tilfelle noe skjer. Jeg har skikkelig angst for turen.. føler også det er flere i klassen som kjenner hverandre mye bedre.. jeg vil jo gjerne snakke med de andre, men er redd for at jeg skal bli veldig innadvendt.. noe jeg egentlig ikke er, men når det er folk jeg ikke kjenner skikkelig godt blir jeg litt sånn stille, å nervøs Anonymkode: a88cd...4a6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Det er helt normalt å være nervøs for en sånn tur! Det er det sikkert mange andre i klassen din som er også. Jeg var alltid kjempenervøs for turer og slikt på skolen, men når vi først var i gang så gikk det jo alltid bra og jeg fikk mange kjempefine opplevelser. Anonymkode: 6e3bd...a36
Minlillesky Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På mandag reiser jeg med klassen til Polen, jeg kjenner ingen i klassen sånn skikkelig godt.. og jeg stresser skikkelig over situasjonen.. jeg vil jo gjerne tenke positivt.. men jeg analyserer alt som kan skje, og hva jeg skal gjøre i tilfelle noe skjer. Jeg har skikkelig angst for turen.. føler også det er flere i klassen som kjenner hverandre mye bedre.. jeg vil jo gjerne snakke med de andre, men er redd for at jeg skal bli veldig innadvendt.. noe jeg egentlig ikke er, men når det er folk jeg ikke kjenner skikkelig godt blir jeg litt sånn stille, å nervøs Anonymkode: a88cd...4a6 Dette kommer til å gå kjempebra!! Jeg hadde det på samme måte da klassen min skulle til Polen. Husk at ingen får lov til å gå alene. Du kommer alltid til å være med noen. Og da blir det lettere å bli kjent med de andre i klassen og Vær deg selv, og prøv å ta kontakt med klassekameratene dine underveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå