Gjest jusisthegoal Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Heisann. Jeg har vi oppgave på reflektere rundt, og analysere diktet "Du må ikke sove!" av Arnulf Øverland. Vi skal nemlig lage en podcast på 5 min, hvor jeg og min partner skal snakke rundt diktet. Jeg har aldri vært borti noe sånt før, og har egentlig ingen anelse for hvordan jeg skal holde en samtale gående mellom oss. Lurte på om det var noen som kunne ha hjulpet meg? Hvordan skal vi få til en god dialog? kunne vi f.eks. sett på diktet fra ulike perspektiver eller synsvinkler? Takk for alle svar
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Ikke sov når du ser at landet ditt tas over av muslimer er en god vinkling. Anonymkode: 3d125...202 2
Linnea27 Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sov når du ser at landet ditt tas over av muslimer er en god vinkling. Anonymkode: 3d125...202 Ja den vinklingen burde hun ta...hvis målet er å stryke. 6
Gjest jusisthegoal Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Altså, kan dette radikale være en god påstand, men som fort nedtråkkes. "Muslimer" tar over landet ditt? Ikke for å glemme at bare 3% av befolkningen i Norge er muslimer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå