Gå til innhold

Tok han med hjem på første date. Redd for å ha ødelagt alt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg på en strålende fin, hyggelig og morsom date med en veldig ålreit mann. Vi kysset og det endte med at jeg inviterte han med hjem, etter å ha sagt direkte at det ikke var aktuelt for meg å ha sex med han så tidlig.

Vi kysset, koste og pratet hele natta. Han prøvde seg ikke på noe mer og vi hadde det veldig fint. I dag skiltes vi med en klem.

Nå er jeg redd for at det å ta han med hjem var en tabbe. Kan det ta bort spenningen for hans del? Tenker han at jeg er billig? Jeg burde kanskje ikke invitert han, men vi hadde det så koselig og jeg hadde veldig lyst på fysisk kontakt 😟 Vi er forresten begge 30 år.

Anonymkode: 5910b...e23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: 0117d...d88

Skrevet

Fuck regler. Om man liker hverandre fordufter ikke det over å gå fort fort frem. 

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Arcturus skrev:

Fuck regler. Om man liker hverandre fordufter ikke det over å gå fort fort frem. 

Dette! Hadde ALDRI droppet en jente jeg virkelig digget fordi jeg tilbragte en kveld i leiligheten hennes på første date.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri tenke meg at han synes du er billig fordi han fikk være med deg hjem. 

Jeg tok med med daten hjem første gang, og vi hadde tilogmed sex! Er fortsatt sammen i dag 5 år senere, og har barn sammen. 

Er det noe der, så er det noe der. Enkelt og greit. Det forandres ikke av sex/ikke sex.

Anonymkode: 4731e...699

• Liker 7
Skrevet (endret)

Har aldri brydd meg om slike regler, eneste jeg blir svett av er "å vente på grunn av premisser", spesielt på grunn av hva et annet fjols måtte mene. Om hun selv har behov for det så er det noe annet, men det har ingenting å gjøre hvorvidt hun er verdifull eller interessant for meg.

Relax

Endret av Vemund
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar så langt. Kanskje det ikke er så krise likevel. Skal jeg høre om han vil møte meg igjen en dag til uka eller ha litt is i magen og vente på at han tar kontakt? Jeg sendte en kort melding etter at han dro i går og fikk en kort og hyggelig melding tilbake. 

Skrevet

Jeg er gift og har to unger med en jeg hadde one night stand (trodde jeg) med. One nighten har vart i sju år nå :) løpet er ikke kjørt for deg ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar så langt. Kanskje det ikke er så krise likevel. Skal jeg høre om han vil møte meg igjen en dag til uka eller ha litt is i magen og vente på at han tar kontakt? Jeg sendte en kort melding etter at han dro i går og fikk en kort og hyggelig melding tilbake. 

Har du lyst å snakke med han, og møte han, så sender du han en melding ;) 

Det er stor forskjell på å stalke en fyr og å følge alle såkalte regler i den ikke-eksisterende sjekkeregelboka. 

Det som er riktig å gjøre er det magefølelsen og hjertet ditt sier. 

Anonymkode: c30ee...95c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst å snakke med han, og møte han, så sender du han en melding ;) 

Det er stor forskjell på å stalke en fyr og å følge alle såkalte regler i den ikke-eksisterende sjekkeregelboka. 

Det som er riktig å gjøre er det magefølelsen og hjertet ditt sier. 

Anonymkode: c30ee...95c

Det er vel også det jeg selv har pleid å tenke. Uten å mase, har jeg droppet å være kostbar og sendt en melding når jeg har lyst. Men nå har det jo ikke blitt noe mer med de jeg har brukt denne ikke-taktikken på (det er nok andre grunner enn at jeg har sendt melding), og så leser jeg jo stadig her inne om at mange menn liker jakten og mister interessen hvis de får det til for fort.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, atropos skrev:

Jeg er gift og har to unger med en jeg hadde one night stand (trodde jeg) med. One nighten har vart i sju år nå :) løpet er ikke kjørt for deg ;)

Jeg også. Nå har vi vært sammen i fem år 😀 Liker han deg TS så er ikke dette kroken på døra. 

Anonymkode: 9a10b...5d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...