AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Ja, da skulle vi endelig ha sex, min mørkhårede kjekkas og meg. Han kledde av seg først i iver. Men jeg kunne ikke noe for det altså, men jeg mistet faktisk tenningsnøkkelen momentant da jeg så at han var gråhåret rundt (der du vet). Kleint! Ærlig talt! Hva hadde du gjort? Her hadde han drevet og lurt meg ved å drive å farge manken sin mørk i lange tider, også viser det seg at han allerede er grå (både her og både der...)? Anonymkode: 7aca2...3f5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 du har vell ikke lyst hår mellom beina selv? Anonymkode: 5645d...cdf 1
Teethgrinding Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Hvor gammel er han da? Det er jo enkelte ting som følger med alderen. Det burde du vel kanskje tenkt på? 1
Cathrine88 Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Det var ikke nok med trådene på seksualitetsforumet? 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Dealbreaker assa. Hadde kastet opp på pikken hans og dumpet han! Fy faen for oldis assaAnonymkode: 8a177...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Så lenge han er av respektabel størrelse er det vel ikke så nøye? Anonymkode: 587ad...478
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Dummeste jeg har hørt. Striper selv håert (på hodet)lyst, men tenker ikke på dette i sammenheng med kjønnshårene mine!!! Hvis du føler deg lurt, så er dette enten bare tull, eller så er du dum og uvitende om livets gang! Anonymkode: 99d37...50d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Jeg har skrevet på datingprofilen min at fargen på kjønnshår er superviktig for meg. Det MÅ matche håret på hodet ellers er det no-go. Jeg hadde så klart snudd i døra og saksøkt for svindel. Anonymkode: d742f...772 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da skulle vi endelig ha sex, min mørkhårede kjekkas og meg. Han kledde av seg først i iver. Men jeg kunne ikke noe for det altså, men jeg mistet faktisk tenningsnøkkelen momentant da jeg så at han var gråhåret rundt (der du vet). Kleint! Anonymkode: 7aca2...3f5 Dette er interessant å høre. Hvilken nøkkel var det du lete etter? Anonymkode: 273ca...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #12 Skrevet 6. mars 2017 Med mindre han har løyet på alderen sin så har da det absolutt ingen betydning. Anonymkode: 92c9d...fff
Mr. Kilmister Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 På 4.3.2017 den 20.01, AnonymBruker skrev: Ja, da skulle vi endelig ha sex, min mørkhårede kjekkas og meg. Han kledde av seg først i iver. Men jeg kunne ikke noe for det altså, men jeg mistet faktisk tenningsnøkkelen momentant da jeg så at han var gråhåret rundt (der du vet). Kleint! Ærlig talt! Hva hadde du gjort? Her hadde han drevet og lurt meg ved å drive å farge manken sin mørk i lange tider, også viser det seg at han allerede er grå (både her og både der...)? Anonymkode: 7aca2...3f5 Her er det ikke spørsmålet hva jeg hadde gjort, men hva DU bør gjøre i en sånn situasjon. Hva er galt med deg egentlig? Du vet vel at vi blir eldre? Folk er så jækla opptatt av hva som er galt med andre personer. I steden for å fokusere på det positive. Å her er det ikke verre enn grått hår rundt stasen. Herregud!!! Du bør være flau...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå