Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke farget håret og jeg har slitte tupper og det er tørt. Har hår nedenfor skuldrene og har så lyst til å beholde det langt men er det sånn at det som er slitt må klippes?  Hørt noe om protein kur? 

Håper noen kan hjelpe meg!  :)

Anonymkode: c96cc...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke farget håret og jeg har slitte tupper og det er tørt. Har hår nedenfor skuldrene og har så lyst til å beholde det langt men er det sånn at det som er slitt må klippes?  Hørt noe om protein kur? 

Håper noen kan hjelpe meg!  :)

Få klippet tupper og invester i proteinkur og en fuktighetskur. Redken extreme serien er veldig bra (protein),  redken all soft (fuktighet).  

Anonymkode: 6b2f2...8bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Få klippet tupper og invester i proteinkur og en fuktighetskur. Redken extreme serien er veldig bra (protein),  redken all soft (fuktighet).  

Anonymkode: 6b2f2...8bd

Hei!

Siden du har greie på redken er redken extreme cat protein treatment en bra kur da? Så litt på nett og de er dyre! Og det var flere kurer og masker i den serien så jeg tørr ikke ta noe på gjett :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det helt likt for ett års tid siden. Det jeg gjorde da var å kure håret 3 ganger i uken med moroccanoil sin repair hårkur, til håret ikke lenger var like tørt eller flisete. For å så dra å klippe tuppene, dette gjorde at frisøren ikke klippet en like stor lengde som de har gjort på meg tidligere. Da håret så friskere ut, enn det gjorde før jeg startet med kuren. Jeg brukte og hårolje etter at jeg hadde dusjet, og børstet ikke håret før det var helt tørt. Det kan også være en ide og sove med fletter, for å unngå unødvendige floker som sliter på håret. 

Anonymkode: 5f681...3d9

AnonymBruker
Skrevet
På 5.3.2017 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Hadde det helt likt for ett års tid siden. Det jeg gjorde da var å kure håret 3 ganger i uken med moroccanoil sin repair hårkur, til håret ikke lenger var like tørt eller flisete. For å så dra å klippe tuppene, dette gjorde at frisøren ikke klippet en like stor lengde som de har gjort på meg tidligere. Da håret så friskere ut, enn det gjorde før jeg startet med kuren. Jeg brukte og hårolje etter at jeg hadde dusjet, og børstet ikke håret før det var helt tørt. Det kan også være en ide og sove med fletter, for å unngå unødvendige floker som sliter på håret. 

Anonymkode: 5f681...3d9

Takk for svar! ☺ 

AnonymBruker
Skrevet

Det beste man kan gjøre for håret er å stusse en cm av tuppene hver tredje måned. Da rekker det ikke å flise seg opp å bli stygt. Man må ta vare på langt hår, det innebærer å stusse tuppene jevnlig.

Anonymkode: 973b6...c9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

enig med sistemann. Fliser tuppene seg så fliser det ofte oppover og ødelegger hele hårstrået.

Anonymkode: 36a99...654

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...