Andreap Skrevet 4. mars 2017 #1 Del Skrevet 4. mars 2017 Hei! Er det noen som vet om apper eller nettsider hvor man kan finne nye venner? Jeg er ikke interessert i datingapper. Jeg har akkurat flyttet til Danmark, og vil gjerne skaffe meg et større sosialt nettverk. På forhånd takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Del Skrevet 18. april 2017 Hey! VINA er lansert i Danmark tror jeg. Anonymkode: d2e4a...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Del Skrevet 19. april 2017 Bumble(som i utgangspunktet er en dating-app) har fått en vennefunksjon. Tror det er kalt Bumble BFF. Du laster ned Bumble, og plotter inn på innstillinger at du er der for venner, og ikke dating. Kun sitt eget kjønn kommer opp også, tror jeg. Verdt et forsøk. Jeg bor i utlandet, så det er noen på appen, men mulig det ikke er blitt så kjent i Norge ennå. Anonymkode: bf0a6...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Del Skrevet 19. april 2017 Yellow blir brukt for å skaffe venner tror jeg Anonymkode: b7ef0...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #5 Del Skrevet 19. april 2017 Tinder, Match og Zoosk er fine apper for å få venner og treffe nye mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå