Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ser du på som en typisk trolletråd?

Anonymkode: e061c...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprengkåte "damer" som sulter etter pikk, som gjerne postes i helgene, etter utestedenes stengetid. :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De som startes av anonym bruker.

Anonymkode: 3ed6f...68f

Skrevet

Alle tråder som begynner med burde damen få lov til å.....

ta abort

skille seg

oppsøke krisesenter ved vold

+++

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Situasjoner som er helt utrolige, hvor mer og mer utrolige opplysninger dukker opp underveis. Det blir som en såpeserie med stadig nye dramatiske vendinger for å beholde publikum. 

Anonymkode: 241e0...e74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, jeg tror på ALT:) til det motsatte er bevisst.

Anonymkode: 5318d...862

AnonymBruker
Skrevet

Negative ting om kvinner som er helt overdrevet.

Historier hvor en oppfører seg så helt hinsidiges og koko.

Ikke aaaalltid det er troll det da men... ;)

Oh.. noen som har linker til noen. Syns denne tråden har litt humorpotensiale. Så : bump. :)

Anonymkode: b7de8...b86

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen av de som er lettest å legge merke til er tråder hvor TS gir seg ut for å være noe vedkommende ikke er, for å sverte en gruppe. Trollet kan for eksempel først starte en tråd med tittelen "Alle menn bør utryddes" og senere tråden "Feminister er onde", hvor trollet linker til den første tråden for å bevise påstanden i den andre.

Og den like vanlige "Jeg vil helst spille dataspill hele dagen. Hvordan blir jeg ufør?" etterfulgt av "Uføre er late snyltere".

Endret av Cathrine88
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle tråder med liksom feminister som snakker om sine fantastiske overfladiske liv mens de er egentlig bare sulteforet på sex og shopping.

Anonymkode: f155e...beb

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle tråder med liksom feminister som snakker om sine fantastiske overfladiske liv mens de er egentlig bare sulteforet på sex og shopping.

Anonymkode: f155e...beb

Det har jeg ikke lagt merke til. Har du noen eksempler? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tråder der det "riktige" svaret er opplagt. For eks " er det ok å la 18-åringen min få besøk av bestevennen sin"

Anonymkode: 4191e...7c0

Skrevet

En historie som er for teit/dum til å være sann.

• 2 år senere...
Skrevet

Skryte uhemmet av hvor flott forhold man har. 

Anonymkode: 415b3...260

Skrevet
På 4.3.2017 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Hva ser du på som en typisk trolletråd?

Anonymkode: e061c...276

Tråder der ts gir motstridende opplysninger, der ta er svært aktiv til å svare på alle innlegg, der hun tydelig ikke har kontroll på infoen hun gir. I tillegg svarer ikke ts på kritiske spørsmål som kan avsløre hennes ville fantasi. 

I tillegg er der enkelte brukere som er gjenganger på trolletrådsfronten. En ser da en repeterende skrivefeil gjennom mengder av både tråder, startet med samme skrivefeil, og i tråder der samme unike skrivefeil går igjen og igjen. Selvfølgelig er ts ab, og dermed ikke mulig å gjenkjenne på nick. 

Noen skriver under nick for så når de får for mye motgang i svarene å gå videre med å slette både emnetittel og innleggene, mens de siterte innleggene står igjen. Derfor har jeg konsekvent begynt å sitere alle hi. 

Anonymkode: 525a6...0e9

• Liker 1
Skrevet

Tråder som begynner med "Hvorfor er kvinner....?"

Anonymkode: 8197f...22b

Skrevet

Tråder som er laget for å "trigge" brukerne på forumet, men på en uskyldig måte som får brukerne til å fremstå som hysteriske. Eksempelvis en ung mann som sier han liker eldre kvinner fra 30, eller som spør om en kan gjøre noe med appelsinhud fordi han synes det er turn-off. 

Skrevet
På 4.3.2017 den 18.39, SardintrollReturns skrev:

Sprengkåte "damer" som sulter etter pikk, som gjerne postes i helgene, etter utestedenes stengetid. :P

Og jeg som har lest gjentatt i det uendelige av kvinner her inne at kvinner er like interessert i sex som menn... Så det var bare løgn som vanlig altså...

Anonymkode: 5ac69...c14

Skrevet

Tråder som kun er laget for shaming av
overvektige
trygdemottakere
unge mødre/eldre mødre

Jeg nekter å tro at folk er så tette i pappen som mange av trådstarterne i slike tråder later til å være. Da skulle de knapt klart å lage seg en bruker på KG.

Skrevet

Tråder der man antar noe man ikke beviser eller ikke har grunnlag for å anta. 

For eks: Hvorfor er det bare pene kvinner som liker sex? eller Hvorfor hater kvinner incels?

Tråder der noen oppfører seg som åpenbart det bad guy.

For eks: Etter at naboen min ble enke skal hun hele tiden si hei til meg når jeg går på jobb. Jeg er morgengretten og orker ikke si hei til kjerringa. Hvordan få henne til å slutte??? 

Tråder som skal provosere

For eks: Kvinner som drikker brus light burde ikke få barn eller Hvordan har uføre tid til å bruke flere timer på nettshopping når de ikke orker å jobbe??

Sånn går nå dagen

• 3 uker senere...
Skrevet

Folk som påstår at en tråd garantert er "troll" og tull. 

De er vel egentlig store TROLL selv...      

Anonymkode: 731f4...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...