AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Ble slutt for 4 mnd siden.. et felles barn og jeg hadde en fra før. Har følt det gikk gradvis bedre etter bruddet. Manglende kommunikasjon er vel den største grunnen til at det ble slutt. Igår gråt han når jeg spurte rett ut om han enda har følelser for meg (har mistenkt det lenge). Han slo opp med meg.. Han er en utrolig flink pappa. Vi har ikke flyttet ungene ut av huset enda. Han sa han kunne vurdert det. Selv er jeg litt usikker.. har vært langt nede etter brudd. Var på date i forrige mnd.. Noen erfaringer her? Anonymkode: 9c7c4...ce1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Hvor lenge har dere vært sammen? Du sier at du trur han har følelser fortsatt men hva føler du? Hvis dere slo opp på grunn av manglende kommunikasjon så tenker jeg at det finnes en sjanse til, men hvis dere har begynnt å endre retninger i livet blir det kanskje vanskeligere. Kommunikasjon kan man øve og bli bedre på men om dere har "vokst ifra hverandre" skal man jo ikke hindre noen annen eller seg selv til å utvikles. Av erfaring så gir jeg altid alt en andre sjanse. Dakan du være sikker på at du sjort riktig valg etterpå. hva med å begynne å date igjen? Anonymkode: ee061...de5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Å begynne å date andre bare tre måneder etter bruddet syns jeg var tidlig. Var det slutt lenge før du flyttet ut? Du spør om jeg ville blitt sammen med eksen igjen. Ja, det hadde jeg villet om jeg fortsatt hadde følelser. Mangel på kommunikasjon er vel det enkleste av alle utfordringer å få gjort noe med. Dere vet hva som gikk galt og har all mulighet til å rette opp. Anonymkode: 751e8...14e 3
FrøkenC Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Nei. Ikke faen i helvete. Da hadde det endt med selvmord.
GammelKaktus Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Ville ikke blitt sammen med eksen for alt i verden, er sååå glad vi får fred fra han.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Hvis eksen var en jeg hadde noe på gang med for 2 år siden - JA!!!! Det er ikke alle som er ekser pga noe "tragisk" Anonymkode: 8ab6b...d62 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 Vi var sammen i 4 år.. jeg tenker jo jeg vil fikse ting for familien sin skyld (barna). Jeg bestilte time til par terapi og vi gikk to ganger. Andre gangen slo han opp og sa han ikke så for seg vi kunne bli sammen igjen. Jeg tror mye han har sagt er vanskelig å fikse igjen. Derfor usikkerhet fra min side. Jeg har kun vært på en date altså! Og det har han også... Anonymkode: 9c7c4...ce1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Min bedro meg på høyeste plan med sin egen eks. Det skjedde så mye så jeg ser aldri for meg at jeg kunne tenke meg å være sammen med han etter alt sammen. Jeg kunne ønske at han kom tilbake slik at jeg kunne ha gitt han avslag samt fått mer selvtillit. Jeg kunne ønske at vi pratet sammen på en vennlig måte på slutten. Kunne ønske at han kom tilbake for en prat slik at det ble lettere å komme seg videre. Anonymkode: 1e026...f3f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Jeg trives med han i små doser når det passer meg, så vet at jeg ikke kunne blitt kjæresten hans igjen. Vi er litt søndagskjærester i blant og for meg er det mer enn nok. Anonymkode: 6895b...db3
Gjest chisandra Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Jeg er venner med mine flotte ekser, men ville ikke blitt sammen med noen av de igjen, nei.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 3 timer siden, chisandra skrev: Jeg er venner med mine flotte ekser, men ville ikke blitt sammen med noen av de igjen, nei. Kan du forklare "FLOTTE" OG "FLERTALLSORDBRUKEN" takk? Anonymkode: 759cd...833
bruker_K Skrevet 4. mars 2017 #14 Skrevet 4. mars 2017 Manglende kommunikasjon er vel noe man kan gjøre noe med? hvis begge ønsker å jobbe for forholdet, hvorfor ikke? At du har datet igjen etter "bare" 3 mnd er helt greit. Synes ikke det var tidlig. Har selv blitt sammen med en x etter det ble slutt. vi har nå vært sammen i over 5år.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 12 timer siden, bruker_K skrev: Manglende kommunikasjon er vel noe man kan gjøre noe med? hvis begge ønsker å jobbe for forholdet, hvorfor ikke? At du har datet igjen etter "bare" 3 mnd er helt greit. Synes ikke det var tidlig. Har selv blitt sammen med en x etter det ble slutt. vi har nå vært sammen i over 5år. Tusen takk for ditt svar. Vet hva jeg må jobbe med med meg selv hvis vi finner tilbake og han er nok obs på sitt. Vil gjerne ha familien min samlet... singellivet er ikke noe for meg Anonymkode: 9c7c4...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå