brownbrown Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 hei, jeg har et raskt spm til dere frisører. jeg skal på en superviktig middag med damen neste lørdag og foreldrene hennes, så jeg må gjøre et bra førsteinntrykk. jeg pleier som oftest å klippe meg 1 uke før jeg skal enten på byn, fest eller besøk. da klipper jeg meg 6 mm på sidene, og 12 mm på toppen. 1 uke etter jeg har klippet meg er lengden på håret mitt helt perfekt. nå har jeg hverken tid til å klippe meg eller noe 1 uke før middagen eller senere, får vell ikke tid før samme dag tror jeg. det jeg lurer på hvor mye håret vokser på 1 uke ? og hvilken innstillinger kan frisører ta på maskinen sin ? sist jeg snakket med de så var det ikke 12 mm, 13 mm og 14 mm...det var 12, 14, 16 mm lurer litt på vist jeg klipper meg samme dag som jeg skal ut å spise hvor mange mm må jeg klippe meg da samme dag ? for at det skal bli like langt og fint som 1 uke etter 12 mm klipp ? litt dårlig formulert spm
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Jeg er ikke sikker på hvor mye det vokser i uken, men en gjennomsnittlig hårvekst vokser ca. 12. cm i året, altså 1 cm i måneden. Du kan jo eventuelt fortelle akkurat det du skrev i dette innlegget til frisøren du går til, så kan hun vurdere hvor mye hun skal ta. Du kan jo også spørre om hun kan ta lite først, og heller gjøre det litt kortere om det ikke er lengden du ønsker. Svarte ikke på spørsmålet ditt, men håper det var til hjelp uansett. Anonymkode: 91894...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå