Gå til innhold

Ble nedrent av tilbud når jeg (mann) skrev jeg ikke ønsker ONS på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det bare raset på med tilbud fra damer i 20 årene og opp til 55 år.  Hva skal jeg gjøre? og hvorfor? og hvordan?

Noen skrev til og med at de skulle suge meg tom... Har aldri møtt på lignende fra damer, er dette normalt?

Anonymkode: 7d7ac...9ae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luksusproblem 😂 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke umulig

Endret av Onar
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Svinpäls skrev:

Tror ikke på deg.

Har aldri pleid å gripe ONS muligheter... derfor jeg synes det er sjokkernde med så mange tilbud. Man blir jo fristet

Skrevet

Du blir trollet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Listen skrev:

Luksusproblem 😂 

Ja, helt klart. 

Har langt monogamt forhold bak meg så dette er ganske uvant. Har alltid sett på meg selv som en gjennomsnittlig fyr når det gjelder utseende - vanskelig valg dette her. Noen skriver at de vil møtte meg og p... meg sønder og sammen.

Trodde ikke kvinner var så direkte...

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Listen skrev:

Luksusproblem 😂 

Har jo egentlig lyst til å møttes på date først et nøytralt sted da- Se om det er noen kjemi...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Du blir trollet. 

Av flere stykk? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de bare vil teste deg og finne ut om du virkelig mener det som du skriver om at du ikke ønsker ons.

Anonymkode: 19421...ffc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje de bare vil teste deg og finne ut om du virkelig mener det som du skriver om at du ikke ønsker ons.

Hmmm...det kan jo være det

ONS kan sikkert være greit nokdet---men blir ofte ikke forhold ut av det da...

AnonymBruker
Skrevet

Ønsketenkning er en fin ting :hjerte:

Anonymkode: ba8fe...739

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsketenkning er en fin ting :hjerte:

Anonymkode: ba8fe...739

Ja ikke sant, ønsker date og ikke ONS :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen spør om nakenbilder også i tillegg til mailadressen min.

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Aner ikke. Liker de utfordringen kanskje? Har hørt at man kan oppnå lignende resultater ved å skrive en krevende profiltekst hvor man er kravstor.

Har selv et drag over gjennomsnittet og føler at jeg stort sett alltid har måtte legge ned en innsats for å få jenter til sengs, men når jeg har vært i forhold har jeg ved flere anledninger opplevd en interesse som er helt uvanlig og hvor kortene har blitt helt snudd. Som regel ute på byen. Jeg har kanskje vært litt flørtende og åpen, men ikke noe upassende. Så har jeg ganske tidlig informert om at jeg er i et forhold og at de derfor heller bør se seg etter noen andre om de vil finne noen i kveld. 

Dette har ved flere anledninger ført til jenter som praktisk talt har tigget om å få meg. En gang var jeg så dum at jeg gav en jente nummeret mitt også, noe som resulterte i titalls tekstmeldinger over flere dager som jeg ikke svarte på. Kanskje jeg burde begynne å lyve om at jeg er i et forhold når jeg er ute på byen? 
:) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Aner ikke. Liker de utfordringen kanskje? Har hørt at man kan oppnå lignende resultater ved å skrive en krevende profiltekst hvor man er kravstor.

Har selv et drag over gjennomsnittet og føler at jeg stort sett alltid har måtte legge ned en innsats for å få jenter til sengs, men når jeg har vært i forhold har jeg ved flere anledninger opplevd en interesse som er helt uvanlig og hvor kortene har blitt helt snudd. Som regel ute på byen. Jeg har kanskje vært litt flørtende og åpen, men ikke noe upassende. Så har jeg ganske tidlig informert om at jeg er i et forhold og at de derfor heller bør se seg etter noen andre om de vil finne noen i kveld. 

Dette har ved flere anledninger ført til jenter som praktisk talt har tigget om å få meg. En gang var jeg så dum at jeg gav en jente nummeret mitt også, noe som resulterte i titalls tekstmeldinger over flere dager som jeg ikke svarte på. Kanskje jeg burde begynne å lyve om at jeg er i et forhold når jeg er ute på byen? 

Ja, rart er det i hvertfall.

Fikk lyst til å ta en tur på byen og ta på meg "gifteringen" jeg nå...

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen skrev til og med at de skulle suge meg tom...

Dette er interessant å høre.. Hvordan visualiserer du dette? Har du lest gamle testamentet og Moses?

Anonymkode: 76715...c38

Skrevet
13 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Det er psykologisk. De tenker at du er en bra mann fordi du er i forhold. At du er verdt å være med liksom. Også har du de som elsker å være homewreckers da som får en slags bekreftelse hvis de klarer å få deg til å være utro,de bruker deg til å fore sitt eget ego.

AnonymBruker
Skrevet

Endel kvinner mangler moral. De tenker lite på om du er i et forhold eller gift, de tenker på at du er en bra mann for dem. Driter langt oppi at de eventuellt er med på å ødelegge for et annet menneske. Nå gjelder det ikke alle kvinner heldigvis, men tankeløsheten er ofte i bakvendt land.

Anonymkode: 364a4...c19

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endel kvinner mangler moral. De tenker lite på om du er i et forhold eller gift, de tenker på at du er en bra mann for dem. Driter langt oppi at de eventuellt er med på å ødelegge for et annet menneske. Nå gjelder det ikke alle kvinner heldigvis, men tankeløsheten er ofte i bakvendt land.

Anonymkode: 364a4...c19

Tenningsmønster er amoralskt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...