AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Fikk mensen 6 februar og den varte i 5 dager. Testet ikke EL men regnet med den var ca 7 dager etterpå (mandagen etter) . det kjentes slik ut på kroppen og appen regnet det ut. Tirsdag og onsdag denne uken tok jeg EL test og de var positive. har ikke testet etterpå. hele uken har jeg hatt sterke menssmerter og murringer. brystene er vonde og jeg har fått kviser. negative EL tester. kan det være at EL var en uke for sen? eller kan jeg være gravid? er det vanlig med menssmerter og vonde bryster hele uken dersom det er EL? Anonymkode: 302a0...130
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Du høres IT som at en graviditetstest er på sin plass. Lykke til 😊 Anonymkode: e832b...377
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du høres IT som at en graviditetstest er på sin plass. Lykke til 😊 Anonymkode: e832b...377 Negativ :-( Anonymkode: 302a0...130
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Graviditetstesten min var ikke positiv før jeg var 5 uker på vei, men jeg hadde positive EL-tester den siste uken før g.testen ble positiv. Jeg tror det er mulig du er gravid. Anonymkode: 3d0d2...aa0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Graviditetstesten min var ikke positiv før jeg var 5 uker på vei, men jeg hadde positive EL-tester den siste uken før g.testen ble positiv. Jeg tror det er mulig du er gravid. Anonymkode: 3d0d2...aa0 tusen takk for svar. er EL alltid 14 dager etter første dag av mensen? viser EL testene positivt i flere dager før Gtestene i det hele tatt slår ut? Anonymkode: 302a0...130
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Jeg vet ikke hvor jeg skal spørre for å få svar, prøver ikke å bli gravid men mistenker at jeg kan være 12 uker på vei. Har alltid hatt mensen i 6 dager og syklusen på 26 dager, men de siste 3 mnd har jeg mensen kommet forsent og har hatt blødning/brunt blod i bare 2 dager. Hva betyr dette, kan jeg være syk i underlivet? Er så sliten bare å gå opp trappa, og er kvalm. Det gikk ikke opp for meg før i dag at dette kanskje kan bety graviditet. Anonymkode: 3c459...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå