Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått en lilla strek på mac skjermen? oppdaget den i går da jeg så på Netflix, og den vises kun på en mørk bakgrunn. Nå når jeg skriver her i forumet for eksempel, ser jeg den ikke i det hele tatt.

Noen som vet hva dette kan være? Har for meg at det kan være trykkskade, men jeg kan ikke skjønne hvordan i så fall. Jeg har aldri mistet den i bakken, tråkket på den, mistet noe på den etc.

Kjøpt juni 2016.

IMG_4731.JPG.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er ikke noe lys som står på bak som kan gjøre det?

Når den er så ny, så er det en garantisak, utvilsomt. Det er jo ikke noe som kan påvirke den slik at den blir slik....om det ikke er noe bak deg som gjør det ;) 

Skrevet
11 minutter siden, tdm900 skrev:

Og det er ikke noe lys som står på bak som kan gjøre det?

Når den er så ny, så er det en garantisak, utvilsomt. Det er jo ikke noe som kan påvirke den slik at den blir slik....om det ikke er noe bak deg som gjør det ;) 

er ikke noe lys bak nei, ser bare slik ut fordi den hvite delen er nettleseren. har funnet fram et svart bilde på gooogle for at streken skulle vises

Skrevet
1 time siden, haze skrev:

er ikke noe lys bak nei, ser bare slik ut fordi den hvite delen er nettleseren. har funnet fram et svart bilde på gooogle for at streken skulle vises

Levér den til noen som kan fikse den du :) 

Skrevet

Kan være skjermkabelen som er i klem/løs eller muligens skjermkortet som begynner å bli kaputt.

Begge deler er 5 år på reklamasjon.

Skrevet
På 4.3.2017 den 20.18, NewYork skrev:

Kan være skjermkabelen som er i klem/løs eller muligens skjermkortet som begynner å bli kaputt.

Begge deler er 5 år på reklamasjon.

har kontaktet apple nå, så vi får se hva de sier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...