Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kisswoman
Skrevet

I mangel av kjæreste over veldig lang tid, så begynner jeg å lure på å skaffe meg en elsker.

Kan hende jeg lurer meg selv, for det er en konkret mann jeg vil ha i sengen...og ja, jeg er forelsket i han, men jeg tror ikke vi ville fungere som par (lang historie).

Problemet er at han tror jeg bare vil ha sex med en kjæreste (noe som har vært min holdning), så han skygger banen...

Jeg tror jeg vil prøve uten parforpliktelser, og jeg tror jeg er i stand til det med han.

Jeg tror det vil være befriende med en elsker.

Hm...noen som har elskere og hvordan ble dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror jeg vil prøve uten parforpliktelser, og jeg tror jeg er i stand til det med han.

Jeg tror det vil være befriende med en elsker.  

Hm...noen som har elskere og hvordan ble dere det?

Det første du må gjøre er å slutte å si at du kun ønsker forhold med forpliktelser, som du har gjort overfor denne fyren. I stedenfor må du overfor han og andre si at du pr. dags dato ikke ønsker et forhold, men savner det å kose med et annet menneske. At du gjerne kunne tenke deg litt uforpliktende sex, men det må være en fast person som du føler deg trygg på. Du må med andre ord fortelle hva du ønsker og ikke sende motstridende signaler.

Jeg har hatt ett par elskere opp igjennom, og med alle har jeg vært helt klar på at det var sex jeg savnet. At jeg hadde det bra som singel og ikke ville ha forpliktelser nå, men sex. Da får du fort en tilbakemelding på om de kunne tenke seg å bli din elsker.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen god idé å være forelsket i den personen som bare skal være en elsker. Det kommer helt sikkert til å ende i tårer. Kan du ikke finne en annen som du ikke er forelsket i? Eller var det kun denne personen du ville ha som elsker, fordi du er forelsket i han?

Skrevet

Jeg hadde en elsker en gang for en del år siden, men jeg hadde aldri vært forelsket i ham. Da hadde jeg ikke klart a ha ham bare som elsker. Men denne mannen kunne jeg faktisk ikke utstå da vi startet, han var den rake motsetning av alt jeg sto for, men så var det heller ikke noen fare for at en av oss skulle bli følelsesmessig involvert.

Det var heilt greit. Vi møttes ikke så mange gangene. Når det første behovet og spenningen var stilt, så var det liksom ikke mer å hente der. Da gikk jeg ganske fornøyd tilbake til en mer sølibat tilværelse for en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...