AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg har ei venninne som skiller seg fra andre venner. Ho skal alltid fremheve seg selv og vise at hun er så mye bedre,heldigere og flinkere enn meg. Hun skal ha lengre hår( jeg har tross alt ikke like langt),finere hårfarge(min kaller hun musegrå), har finere farge på øynene( mine kaller hun gusjegrønne) , finere klær( merkeklær selvfølgelig og helst fra utlandet), hun eier ingenting, men bor hos mannen sin som har et stort hus...som er verdt sååå mye( som hun sier med et stolt smil om munnen). Hun tjener masse og skryter av hvor lite som må til (par dager i uken med nattevakter) . Reiser stadig på ferier og føler seg tydelig viktigere av den grunn. Mannen er gavmild og gir henne en masse fine ting, dyre ting så klart, og siden han er hjemme på dagene kan hun jobbe på natta mens han passer sine og hennes barn. Poenget er at jeg er så lei... Vi kan ta en kaffe og da går det i ett om hennes ditt og datt, på inn og utpust. Hvis jeg skulle finne på snakke om meg, ja da tar hun opp telefonen og trykker på den...mens jeg prøver å ...snakke...hallo!? Jeg er ikke misunnelig, eller jo, jeg skulle gjerne hatt en mann som gjorde så jeg kunne gjøre hva jeg ville her i verden. Men jeg er alene, eier eget hus og klarer meg selv alene med barn. Jeg begynner å lure på om ho er misunnelig på meg? Jeg skjønner ikke greia med å hele tiden skal overgå, være bedre osv... hva er vitsen? Flere som opplever dette? Anonymkode: 97845...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaha Skrevet 4. mars 2017 #2 Del Skrevet 4. mars 2017 Ts her...lagde visst to tråder av samme tema... fikk "noe gikk galt" og lagde ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 4. mars 2017 #3 Del Skrevet 4. mars 2017 hun høres ut som en prostituert, skal ha gaver og reise i bytte mot forhold og sex til deg ts du gjør en kjempefin jobb. noen får alt opp i hendene eller alt for mye drahjelp eller bistand, mens noen er 100 % selvstendige og voksen. når hun venninen din ikke har type lengre , så må hun lete etter en annen mann og suge penger og energi ut av . så du har ingenting å være misunnelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå