AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Jeg trenger noe å se på, men hva? Sett og likt; Manhatten, The Queen, Lie to me, Orange is the new black, How to get away with murder, House of cards, Outlander Begynt på og ikke likt; Narkos, Breaking bad, Black sails, Orphan black Syns det er så vanskelig å finne noe, vil ikke ha noe som i fantasy/sience fiction sjangeren. Takknemlig for tips! Anonymkode: 94b77...2bc 1
KaDust Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 The Carrie Diaries Riverdale Don't Trust the B---- in Apartment 23
Satellites Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 The blacklist blir man lett hekta på! Ellers likte vi Daredevil, Luke Cage og Jessica Jones (og jeg er ikke gira på superhelter), broadchurch, Luther, the good wife, the killing og den som er basert på "broen", men husker ikke hva det heter.
Chiyo Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har sett og likt tre serier i det siste. 1) You Me Her 2) Riverdale 3) Pretty Little Liars Har begynt på sesong 2 av You Me Her andre steder, fordi Netflix hadde bare sesong 1, så jeg får bare en episode i uken av den. Riverdale har og bare en i uken, når man har sett alt. Pretty Little Liars har 5 sesonger, jeg er på sesong 2. Digger den. Har lurt lenge på om jeg skulle se den, og nå når jeg gjør det er jeg hekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå