AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Del Skrevet 4. mars 2017 Bor fortiden med en venninne fra studiet, men nå etter 4 måneder under samme tak begynner jeg å gå lei. Vi er enig om det meste og har et godt vennskap, men jeg har en trang til "alenetid" noe jeg føler at jeg ikke får. Hun er med enkelte unntak bestandig hjemme, mens jeg må ta meg en tur på studiestedet eller på treningssenteret for å få være litt alene. Vi bruker min bil en god del (bor et stykke utenfor studiestedet), og jeg synes ikke hun bidrar tilstrekkelig med penger når det gjelder den. Hun klager over at hun er så fattig hele tiden, og da føler jeg meg ekkel visst jeg skal kreve inn penger. Jeg leier hos hennes familie, og da jeg ikke har tenkt å leie over sommerferien har jeg tenkt å si opp i nær framtid i henhold til kontrakten. Men aner ikke hva jeg skal svare dersom hun spør om jeg vil bo her til høsten. Er litt redd for at hun skal bli sur dersom jeg sier at jeg skal flytte på hybel og at det skal bli en rar stemning oss i mellom under oppsigelseperioden. Hva ville dere ha sagt? Anonymkode: aec95...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg ville kanskje dratt en hvit løgn om hvorfor jeg ville avbryte samboerskapet. Gjorde det samme selv for noen år siden. Flyttet ut fra et kollektiv med en nær venninne da jeg syntes hun ble alt for dominerende. Hadde lyst til å beholde vennskapet så da hun begynte å hinte om at hun så for seg at vi begge skulle bli boende diktet jeg opp at jeg ønsket meg noe som lå nærmere høyskolen fordi jeg ikke hadde økonomi til busskort hver måned. Anonymkode: 2bba2...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå