Gå til innhold

Intimbarberer dere hverandre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å intimbarbere kjæresten eller om dere gjør det på hverandre?

Noen som gjør dette som en del av seksuell lek, som en hyggelig liten gave eller bare for å få "jobben gjort"? 

Anonymkode: ee4a1...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av det særeste jeg har lest i dag.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer henne da hun liker å få alt helt bort å klarer ikke dette selv helt, blir kåt av det ja, men gjør det med glede for og få jobben gjort, men hun våger ikke barbere meg, hun er redd for å kutte meg 

Anonymkode: f4e63...ce8

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har barbert kjæresten. Ser ikke noe sært i det. :)

9 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det er noe av det særeste jeg har lest i dag.

Skrevet

Jeg barberer meg, men om kjæresten hadde ønsket det skulle han gjerne fått lov. Det er veldig intimt. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men om en av oss brekker begge armene vet vi hva som forventes av den andre :laugh:

• Liker 3
Gjest 007_008_007
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å intimbarbere kjæresten eller om dere gjør det på hverandre?

Noen som gjør dette som en del av seksuell lek, som en hyggelig liten gave eller bare for å få "jobben gjort"? 

Altså, hva er problemet om noen liker å gjøre det? Er begge komfortable med det så go for it. 

Skrevet

Nei jeg foretrekker å barbere min egen f**** uten tilskuere😜

• Liker 1
Skrevet

Ordnar som oftast sjøl. Men han har barbert meg nokre gongar. Sensuelt:)

AnonymBruker
Skrevet

De få gangene vi barberer oss så fikser vi det selv. Samboeren min skulle fått lov til å gjort det på meg om han hadde ønsket det, men jeg tror ikke jeg hadde turt å gjøre det på han. Ville vært livredd for å kutte han. 

Anonymkode: e70e2...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Han er så forsiktig at jeg blir utålmodig. Nå om dagen er det kun han som kan ta jobben for ser ikke skogen under babybumpen.

Anonymkode: 15b7f...2c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket om det noen ganger, der kan da gjøres veldig koselig.

Anonymkode: 3c903...95e

Skrevet

Synes det kan være ganske så sensuelt og erotisk å barbere en annen. 

Jeg og venninna mi barberer hverandre av og til.  Gjerne som "oppvarming" til mer kos :-)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, 007_008_007 skrev:

Altså, hva er problemet om noen liker å gjøre det? Er begge komfortable med det så go for it. 

...Det er vel ikke nevnt noe problem her..... Jeg lufter bare temaet/spørsmålet :)

Hilsen TS

Skrevet

Som oftest gjør jeg det selv, men det hender han hjelper til for å ta "siste finpuss".. det er ikke alltid lett å få med seg ALT når man faktisk ikke ser, og ikke kjenner små tuster pga såpe/vann;)

Jeg har også barbert han noen ganger;)

Og som oftest fører noe slikt til "noe mer"😉

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, LiseOslo skrev:

Synes det kan være ganske så sensuelt og erotisk å barbere en annen. 

Jeg og venninna mi barberer hverandre av og til.  Gjerne som "oppvarming" til mer kos :-)

Spesielt

Anonymkode: cbd87...283

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt

Hvorfor det?

Gjest Coolaid
Skrevet
8 minutter siden, LiseOslo skrev:

Hvorfor det?

Tipper at det er fordi vi alle er ulike mennesker med ulike ting vi liker og gjør. For noen er det sært med å gi en sugejobb mens andre syns det er like naturlig som å kysse. (Men jeg også lurer på akkurat den kommentaren)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hår da jeg traff henne, mens hun hadde. Hun hadde aldri sett dette før og hun hadde selv en stripe. Den fjernet hun raskt selv. 

Jeg får raskt beskjed om å barbere utstyret hvis det ikke følges opp. Hadde vært deilig å gjøre det sammen. 

Anonymkode: fad5e...f1d

Skrevet (endret)

Vi har gjort det én gang. Men herregud så lang tid det tok, jeg var livredd for å kutte han og omvendt.  Det var greit å prøve det, men vi begge ble enig om at det er ikke er noe for oss.

Endret av Elliespelli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...