AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Jeg tenkte å bestille noe fra Iherb, Ebay og en svensk nettside, hvis jeg kjøper for under kr 200 og prisen er inkl. frakt, vil jeg da bli belasta for noe annet? Toll? Moms? Andre "gebyrer"? Anonymkode: a1d1b...c75
mintgrønn Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Hvis du holder deg under 350 inkl frakt, slipper du å betale noe ekstra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 5 minutter siden, mintgrønn skrev: Hvis du holder deg under 350 inkl frakt, slipper du å betale noe ekstra. Ok, så bra Var det slik at det er enkelte varer man uansett ikke betaler noe ekstra for? Anonymkode: a1d1b...c75
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Spørs på hvem som leverer pakken. Les på toll.no og ta tollkalkulatoren. Husk og på at noen produkter ikke er lov å innføre til Norge. Blir dette oppdaget i tollen, så blir varen stoppet, da blir det dyrt. Anonymkode: c32e2...510
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs på hvem som leverer pakken. Les på toll.no og ta tollkalkulatoren. Husk og på at noen produkter ikke er lov å innføre til Norge. Blir dette oppdaget i tollen, så blir varen stoppet, da blir det dyrt. Anonymkode: c32e2...510 Oi, hvordan varer kan det være? Tenkte å kjøpe noe hudpleie/tea tree oil og sinktabletter blant annet. Anonymkode: a1d1b...c75
Nåla-i-veggen Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, så bra Var det slik at det er enkelte varer man uansett ikke betaler noe ekstra for? Anonymkode: a1d1b...c75 Ja, bøker er uten moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå