Gå til innhold

Bra MP3 spiller

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en mp3-spiller fra iRiver- og er kjempefornøyd. Betalte vel 3000-4000 for den, men så har jeg da plass til en del sanger selv om den ikke har harddisk. Ville heller ha en liten mp3-spiller fremfor en stor harddiskbasert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en creative mp3 spiller, de fåes med opptil 1 GB nå, har selv en på 128 MB, som jeg fikk i fjor til jul,og den er det ingenting å utsette på bortsett fra lagringsplassen(får bare plass til rundt 20 sanger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en LITEN (for den som røyker, like liten som en 10-pakning) harddiskbasert spiller, som veier 100 gram, nemlig Apple iPod. Den har 4GB lagringskapasitet (dvs ca 80 timer musikk), og batterikapasitet på 8 timer. Jeg er kjempefornøyd, og den er fast følgesvenn på alle slags turer, og ikke minst under trening (jeg løper for tiden mye på tredemølle). Kostet 2300,- hos apple.com (inkludert frakt og alle avgifter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har iPod, og det er noe ordentlig MØKK. Batterikapasiteten er bare tull, den holder kanskje hvis du har av equalizer, ikke rører spoleknappen og lar den spille helt i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...