Ms.Parker Skrevet 3. mars 2017 #1 Del Skrevet 3. mars 2017 Bør vi gå for sentralstøvsuger? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvorfor? Kjør debatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Parker Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg vet det er fredagskveld. Likevel. Ingen med synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Del Skrevet 3. mars 2017 Det er et helvete å drasse på den slangen over hele huset, ellers greit nok. Anonymkode: cfa46...009 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 3. mars 2017 #4 Del Skrevet 3. mars 2017 Kjør på om dere har mulighet til å montere slik at slangen går inn i veggen Vi har noe som heter hide-a-hose, bare å dra slangen ut av veggen når man skal bruke den. Når man er ferdig holder man bare over munnstykket, så suger den seg inn i veggen pga vakuum. Superpraktisk Vanlig sentralstøvsuger der man har metervis med slange å drasse på er ikke like attraktivt lenger, kjenner jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 3. mars 2017 #5 Del Skrevet 3. mars 2017 Vi hadde det. Et sabla styr med den svære slangen og da støvsugeren stoppet mer enn den sugde for andre gang på tre år (fikk den reparert første gangen), parkerte vi slangen i garasjen og kjøpte en vanlig støvsuger. Hadde jeg bygget hus på nytt, hadde jeg aldri hatt sentralstøvsuger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. mars 2017 #6 Del Skrevet 3. mars 2017 16 minutter siden, Ms.Parker skrev: Bør vi gå for sentralstøvsuger? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvorfor? Kjør debatt! Ja med feieluke der det er behov: https://www.google.no/search?q=feieluke&espv=2&biw=1440&bih=745&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjCteeUvLvSAhXEBywKHQSyCkMQ_AUIBigB#tbm=isch&q=feieluke+sentralstøvsuger&* Vi har to hus: Et med sentralstøvsuger og et uten. Foretrekker det med. Selv ser jeg ikke problemet med slangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Del Skrevet 4. mars 2017 Sentralstøvsugeren er det eneste jeg savner etter jeg flyttet fra eksen. Den trumfer faktisk oppvaskmaskina (har ikke det heller nå) for min del. Jeg synes vanlige støvsugere er tunge å dra på, og kroppen min er av én eller annen grunn ikke særlig glad i å støvsuge. Det er mindre fysisk tungt med en sentralstøvsuger. Anonymkode: 1ce6b...ccc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetM Skrevet 4. mars 2017 #8 Del Skrevet 4. mars 2017 Angrer absolutt ikke på at vi installerte sentralstøvsuger da vi pusset opp. Et lite tips: hvis huset har mer enn en etasje er det lurt med egen slange i hver etasje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 4. mars 2017 #9 Del Skrevet 4. mars 2017 7 timer siden, Leopanter skrev: Kjør på om dere har mulighet til å montere slik at slangen går inn i veggen Vi har noe som heter hide-a-hose, bare å dra slangen ut av veggen når man skal bruke den. Når man er ferdig holder man bare over munnstykket, så suger den seg inn i veggen pga vakuum. Superpraktisk Vanlig sentralstøvsuger der man har metervis med slange å drasse på er ikke like attraktivt lenger, kjenner jeg... Dette hørtes jo genialt ut! Jeg sier ja til sentralstøvsuger, selv om dere må ha den vanlige med metervis med slange. En vanlig støvsuger må jo også drasses rundt på og oppbevares. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #10 Del Skrevet 4. mars 2017 Etter jeg fikk en Dyson v8 så har alle andre støvsugere bare vært herk for min del. Enkleste støvsugeren jeg noen gang har hatt. Anonymkode: 6a9a8...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. mars 2017 #11 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg har hatt og lever veldig godt uten den ti meter lange og ganske så uhåndterlige slangen. Mye bedre med en lett, stillegående vanlig støvsuger. For ikke å snakke om de gangene man var litt uoppmerksom og det plutselig satt fast en sokk eller en hundeleke inni veggen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 4. mars 2017 #12 Del Skrevet 4. mars 2017 Sentralstøvsuger høres ganske tullete ut sammenlignet med en robotstøvsuger som støvsuger huset mens du er på jobb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #13 Del Skrevet 4. mars 2017 6 minutter siden, prt90 skrev: Sentralstøvsuger høres ganske tullete ut sammenlignet med en robotstøvsuger som støvsuger huset mens du er på jobb This. Men du får jo "vanlige" støvsugere uten slange og ledning da, tenker i denne retningen: http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/BBH22451?$fullsize$ Dog kan jeg ikke si noe om hvor effektive de er. Men finner vel en forbrukertest på nettet:) Anonymkode: 1cbc7...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 4. mars 2017 #14 Del Skrevet 4. mars 2017 Synes slangen er uhåndterlig og upraktisk, og bruker derfor en vanlig støvsuger i stedet. Ville ikke brukt penger på sentralstøvsuger dersom jeg skulle bygd nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timsy Skrevet 4. mars 2017 #15 Del Skrevet 4. mars 2017 3 timer siden, prt90 skrev: Sentralstøvsuger høres ganske tullete ut sammenlignet med en robotstøvsuger som støvsuger huset mens du er på jobb Anbefales ikke om du har dyr i huset. Jeg har sett en video der bikkja hadde hatt løs mage, deretter hadde robotstøvsugeren smurt det utover hele stua. Kommer ikke inn i dette huset, da skal jeg heller plukke opp støvet liggende på kne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 5. mars 2017 #16 Del Skrevet 5. mars 2017 15 timer siden, Timsy skrev: Anbefales ikke om du har dyr i huset. Jeg har sett en video der bikkja hadde hatt løs mage, deretter hadde robotstøvsugeren smurt det utover hele stua. Kommer ikke inn i dette huset, da skal jeg heller plukke opp støvet liggende på kne. Eller du kjører robotstøvsugeren mens du lufter hunden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 5. mars 2017 #17 Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg er absolutt for å installere sentralstøvsuger og feieluke. Om du i ettertid finner ut at den lange slangen suger balle, så er det lettere å slenge den i en bod og kjøpe en vanlig slange enn omvent. Du kan jo i det minste installere røropplegget, siden det stort sett er en engangs-mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. mars 2017 #18 Del Skrevet 6. mars 2017 Helvete. Hater den. Vi har mye krinker og kroker slangen må dras rundt når vi støvsuger, så den er bare et pes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minikrølla Skrevet 6. mars 2017 #19 Del Skrevet 6. mars 2017 Syntes begge deler fungerer like fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #20 Del Skrevet 6. mars 2017 Skal jeg ha hus igjen velger jeg sentralstøvsuger. Elsket forrige jeg hadde. Anonymkode: bda5b...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå