Gjest :-) Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Hei! Jeg har lenge brukt Special cleansing gel fra Dermalogica, og liker den veldig godt. Har blandingshud, stort sett normal/litt fet, men nå på vinteren blir jeg naturlig nok litt tørr. Bruker derfor en rikere krem der det trengs, men lurer på om det kanskje også er lurt å bytte rens i den kalde årstiden. Hvordan er Ultracalming cleanser? Kan den skylles av, eller er den mer av typen rensemelk? Skummer den noe som helst? Og er den bra? Blir glad for svar.. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Ultracalming er veldig mild, og har konsistens som en type kremgele. Jeg pleier å skylle den av, men den kan også tørkes av. Den skummer ikke i det hele tatt. En god rens nå på vinteren hvis du har tørr hud, er faktisk 3-i-1 rensekrem fra Vichy. Den renser mildt, fjerner alt av sminke, men ødelegger ikke barrieren til huden.
Shoegal Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Ultracalming er veldig mild, og har konsistens som en type kremgele. Jeg pleier å skylle den av, men den kan også tørkes av. Den skummer ikke i det hele tatt. ultracalming er kjempegod!
Chihiro Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Jepp det er min favorittrens. Mild og fin, irriterer aldri huden.
Gjest manic Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Den er überdeilig. Man slipper å bli så stram i maska, og så kan man bruke den hvis man ikke har tilgang på vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå