Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge brukt Special cleansing gel fra Dermalogica, og liker den veldig godt. Har blandingshud, stort sett normal/litt fet, men nå på vinteren blir jeg naturlig nok litt tørr. Bruker derfor en rikere krem der det trengs, men lurer på om det kanskje også er lurt å bytte rens i den kalde årstiden. Hvordan er Ultracalming cleanser? Kan den skylles av, eller er den mer av typen rensemelk? Skummer den noe som helst? Og er den bra? Blir glad for svar.. :-)

Skrevet

Ultracalming er veldig mild, og har konsistens som en type kremgele. Jeg pleier å skylle den av, men den kan også tørkes av. Den skummer ikke i det hele tatt.

En god rens nå på vinteren hvis du har tørr hud, er faktisk 3-i-1 rensekrem fra Vichy. Den renser mildt, fjerner alt av sminke, men ødelegger ikke barrieren til huden. :)

Skrevet
Ultracalming er veldig mild, og har konsistens som en type kremgele. Jeg pleier å skylle den av, men den kan også tørkes av. Den skummer ikke i det hele tatt.

ultracalming er kjempegod! :Nikke:

Skrevet

Jepp det er min favorittrens. Mild og fin, irriterer aldri huden.

Skrevet

Den er überdeilig.

Man slipper å bli så stram i maska, og så kan man bruke den hvis man ikke har tilgang på vann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...