AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Ble invitert i bursdags fest for første gang idag. Jeg har hatt kreft og har derfor gått glipp av "hele" ungdomstiden. Er frisk nå, og har endelig overskudd til å dra på fest. Er ikke før den 18, men jeg gleder meg veldig, og som alle andre jenter lurer eg på hva jeg skal ha på meg. Bør jeg bå i kjole, bukse og en fin bluse eller bare bukse og genser? Er jo fest, men vil ikke være stivpynta Anonymkode: bb24d...549
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 På bursdagsfester og andre typer "mindre formelle" fester pleier jeg å bruke mørke/svarte jeans og en pen topp, og så justerer jeg pyntenivået med hår, sminke og evt. smykker . I min omgangskrets er det nesten alltid flere som dukker opp i skjørt eller kjole også, uten at det blir for mye. At du velger å gå i noe du er komfortabel med er nok det viktigste Anonymkode: 69d2d...fd4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Gå med det du er komfortabel i, det er det viktigste Jeg bruker vanligvis å enten stille i jeans, og en skjorte/bluse/topp som er hakket finere enn hverdags (eller eventuelt helt hverdagslig, bare med et smykke eller ekstra sminke/styling. Ellers er jeg også veldig glad i sorte pencil-skjørt, særlig hvis jeg er usikker på hvor "pynta" de andre er. Med en fin topp og strømpebukse ser man raskt pynta ut, men samtidig aldri for pynta. Anonymkode: 58e48...05b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Hvis jeg skulle hatt bukse ville jeg tatt på en fin topp. Jeg pleier å tape meg kjole eller skjørt med en fin topp over. Du kunne jo spurt de du kjenner om hva de skal ha på seg? 😊 Anonymkode: 48bcb...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå