Gå til innhold

Har du tenkt på at AB kan ha vært din venn i en tidligere tråd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at du har fått fine råd eller støttende ord her inne av en AB. Har du tenkt på at den du krangler med eller slenger med leppa til i en annen tråd kan være samme person? Umulig å vite når man bare bruker AB.

Har tenkt på det noen ganger, når ABere er søte mot hverandre med hjerter og takker for gode ord, kanskje er det de samme som krangler så busta fyker i tråden etter, helt uvitende :P 

Anonymkode: 426dc...b38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 3.3.2017 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Sett at du har fått fine råd eller støttende ord her inne av en AB. Har du tenkt på at den du krangler med eller slenger med leppa til i en annen tråd kan være samme person? Umulig å vite når man bare bruker AB.

Anonymkode: 426dc...b3

Jo. :) Men jeg krangler aldri. 

Gjest Emera
Skrevet

AB er en eneste grå masse for meg, så det har jeg ikke tenkt på. Jeg krangler heller aldri.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Ja, det har jeg tenkt på. Jeg bestemte meg for at det ikke bryr meg, fordi man ser lett når brukeren min har skrevet. Så hvis noen har lyst til å være hyggelig i en tråd og skjule seg bak AB for å være frekk mot meg i en annen tråd tar jeg ikke noe ansvar for det. 

Endret av Overrasket
Skrevet

"Min venn". Ikke akkurat sånn jeg tenker på det, men selvsagt kan noen være enig med meg i noen saker og uenig med meg i noe annet. Akkurat det ser jeg ikke noe galt i. Pleier stort sett ikke å krangle, men kan bli mer irritert noen ganger. Prøver å holde meg saklig, men er jo ikke perfekt :P

Blir jo litt merkelig om samme person går til personangrep i en tråd, og i en annen er det hjerter og lovord. Det er jo litt spesielt, men kanskje de har glemt det hvis de ikke er så aktive og/eller ikke bryr seg om brukernavn.

Gjest antbug
Skrevet

Spiller det noen rolle da? Jeg kan også være din venn i én tråd og krangle med deg i den neste. Støtte betyr vel bare at vi er enige i akkurat denne ene saken, og ikke at vi er i et forpliktende forhold? :) 

Skrevet

Nei, hvis de vil bli min venn så må de ha brukernavn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.3.2017 den 19.03, Nøste~ skrev:

Nei, hvis de vil bli min venn så må de ha brukernavn.

Anonymkode: 25bc1...c0c

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg ofrer aldri AB en tanke.

AnonymBruker
Skrevet

Ofte så mistenker jeg at TS skriver som AB for å støtte seg selv.

Anonymkode: 8b236...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...