Milliebi Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Hei! Er det noen her som har opplevd lignende eller har peiling på Mac? I dag klarte jeg å søle varm te på min 4 måneder gammel mac air . Det var ikke snakk om mye, og jeg skrudde av med en gang og flippet den opp ned så alt kunne renne ut. Jeg lot den sto under en vifte, og etter 12 timer prøvde jeg å skru den på. Jeg hadde laderen i, og alt så ut til å funke fint, den ladet og alt fungerte som det skulle helt til jeg tok ut laderen. Da skrudde den seg av. Den fungerer bare med laderen i. Er skikkelig kjip situasjon og vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Har noen tips? Eller opplevd lignende ? Setter pris på alle svar :-)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Jeg sølte smoothie på tastaturet på Macen min i fjor sommer. Leverte den inn til et dataverksted med engang. De renset Macen min gratis fordi de trodde den skulle bli ødelagt etterhvert. Men Macen fungerer fortsatt veldig bra i dag :D Anonymkode: 0acc3...504
tdm900 Skrevet 3. mars 2017 #3 Skrevet 3. mars 2017 7 minutter siden, Milliebi skrev: Hei! Er det noen her som har opplevd lignende eller har peiling på Mac? I dag klarte jeg å søle varm te på min 4 måneder gammel mac air . Det var ikke snakk om mye, og jeg skrudde av med en gang og flippet den opp ned så alt kunne renne ut. Jeg lot den sto under en vifte, og etter 12 timer prøvde jeg å skru den på. Jeg hadde laderen i, og alt så ut til å funke fint, den ladet og alt fungerte som det skulle helt til jeg tok ut laderen. Da skrudde den seg av. Den fungerer bare med laderen i. Er skikkelig kjip situasjon og vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Har noen tips? Eller opplevd lignende ? Setter pris på alle svar :-) Elektronikk og fukt hører ikke sammen, du burde nok ha levert den til reparasjon så fort som mulig. Husker jeg så en test de gjorde på en Air på Youtube før jeg kjøpte min, og den tålte nesten alt. Men samme som din, utsatt for et lite bad funka den kun med lader tilkoblet
Milliebi Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2017 Er det mulig å kunne rense den selv ? Ah skikkelig sint på meg selv akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 5 minutter siden, Milliebi skrev: Er det mulig å kunne rense den selv ? Ah skikkelig sint på meg selv akkurat nå Best å levere den inn hos en elektrobutikk. Anbefaler å ikke levere den til en Apple butikk, det tar himla lang tid før man får maskinen tilbake. Jeg leverte inn macen min hos Siba, fikk den tilbake dagen etter jeg leverte den inn. Anonymkode: 0acc3...504
Tomoya Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 28 minutter siden, Milliebi skrev: Hei! Er det noen her som har opplevd lignende eller har peiling på Mac? I dag klarte jeg å søle varm te på min 4 måneder gammel mac air . Det var ikke snakk om mye, og jeg skrudde av med en gang og flippet den opp ned så alt kunne renne ut. Jeg lot den sto under en vifte, og etter 12 timer prøvde jeg å skru den på. Jeg hadde laderen i, og alt så ut til å funke fint, den ladet og alt fungerte som det skulle helt til jeg tok ut laderen. Da skrudde den seg av. Den fungerer bare med laderen i. Er skikkelig kjip situasjon og vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Har noen tips? Eller opplevd lignende ? Setter pris på alle svar :-) Du burde ikke ha skrudd den på( all teen/fukten var ikke ikke borte)... som alle de andre sier ta med den til et verksted
Milliebi Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2017 Det som er problemet er at jeg studerer i utlandet, og Apple komme til å ta en ganske heftig pris, og på shady undergrunns steder tørr jeg ikke fordi de kan veksle ut mine detaljer med billige. (Har hørt det har skjedd før). Det rare er at macen faktisk lader og prosenten går opp, men er avhengig av laderen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Jeg helte saft i mac air til mannen min. Det kostet 6000, men vi hadde heldigvis forsikring som dekket det meste. Leverte den til Apple, og fikk den igjen etter 3 dager. Anonymkode: c7747...b5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg helte saft i mac air til mannen min. Det kostet 6000, men vi hadde heldigvis forsikring som dekket det meste. Leverte den til Apple, og fikk den igjen etter 3 dager. Anonymkode: c7747...b5a Hvorfor helte du saft på mac air. Anonymkode: f8cd4...bc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå