AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Gikk til henne da jeg hadde en kollega for mange år tilbake som kjenner denne dama og som fortalte meg at hun er "seriøs" og at det hun sa ift kjærlighet ang henne skjedde også i det virkelige liv. Hun kunne se at jeg innen et år ville møte den virkelige store kjærligheten min, i et slags selskap av noe slag eller en fest ( ikke ute på byen fest). Hun kunne også se mye penger, biler, eiendommer og hytter. Jeg kom alltid til å leve i ren velstand ( noe jg forsåvidt gjør nå også). Det er tre måneder igjen til det er gått et år siden spådommen. Jeg var nylige på en stor tilstelning hvor jeg fikk øynene opp for en fyr som virkelig var Kjekk og han har en meget god jobb med inntekt på flere millioner. Snakket bare raskt sammen den kvelden, men nå lurer jeg da på om dette kan være han den klarsynt så? Hva tror dere? Jeg har sett han gå forbi arbeidsplassen min noen ganger etter denne tilstelningen. Ellers så skal jeg i et fint selskap om 10 uker med mange gjester. Hun fortalte meg også veldig mye som stemte om meg og min personlighet og om familieforhold fra begge sider som stemmer overraskende bra. Jeg drømmer nå om at jeg skal møte den store kjærligheten og endelig kjenne meg lykkelig! Hva tror dere, at dette bare er tull? Er det noen klarsynte her inne som kan "se" på kjørligheten for meg? Mvh drømmene kvinne. Anonymkode: 43bba...7e0
Skrotnes Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Du har blitt utsatt for å betale for å bli fortalt det du vil ved å bruke cold reading. Det er på tide å slutte å tro på klarsynte i 2017 om du er over 10. 12
Citpensacola Skrevet 4. mars 2017 #3 Skrevet 4. mars 2017 Selvsagt er det i likhet med alle andre former for "klarsynthet" bare tull. Det er aldri noensinne blitt påvist at slike evner eksisterer, og bare tanken på at det skal gå an å se frem i tid er så hinsides absurd at det er utenfor min fatteevne. Skatt på idioti kalles det. 7
Fjaselina Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Det er berre tull. Men det betyr ikkje at du ikkje kan møte drømmemannen! 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Jeg måtte søke på hva cold reading var for noe, og her er det jeg fant ut: Cold reading (engelsk for «kald avlesing» eller «kald tyding») er teknikker som blir brukt blant annet av påstått synske, svindlere og illusjonister for å gi inntrykk av at de har, eller på mystisk vis får, detaljerte og private kunnskaper om en ukjent person de møter, om hendelser som har berørt personen eller om historier fra vedkommendes fortid.[1] Personer som utøver cold reading, har ingen forhåndsinformasjon om dem de snakker til. Ved å analysere kroppsspråk, alder, kjønn, talemåte, religion og klesstil, og ha kjennskap til statistikker, klarer trente personer likevel raskt å late som de får informasjon på overnaturlig vis. En profesjonell «tankeleser» som bruker denne metoden, kan også fiske etter passende svar ved å foreslå selvsagtheter som passer alle, antyde muligheter og føre samtalen i en prøvende, søkende stil med et bombardement av hyppige, men diskret spørsmål for å finne det som kan oppleves som overraskende presise treff. Slik avlesning kan også skje intuitivt og ubevisst. Hot reading er en liknende teknikk der selverklærte klarsynte later som de har overnaturlige evner, men bygger kommentarene på opplysninger som de i hemmelighet har hentet inn på forhånd. Kilde: Wikipedia. Anonymkode: 397eb...ce5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk til henne da jeg hadde en kollega for mange år tilbake som kjenner denne dama og som fortalte meg at hun er "seriøs" og at det hun sa ift kjærlighet ang henne skjedde også i det virkelige liv. Hun kunne se at jeg innen et år ville møte den virkelige store kjærligheten min, i et slags selskap av noe slag eller en fest ( ikke ute på byen fest). Hun kunne også se mye penger, biler, eiendommer og hytter. Jeg kom alltid til å leve i ren velstand ( noe jg forsåvidt gjør nå også). Det er tre måneder igjen til det er gått et år siden spådommen. Jeg var nylige på en stor tilstelning hvor jeg fikk øynene opp for en fyr som virkelig var Kjekk og han har en meget god jobb med inntekt på flere millioner. Snakket bare raskt sammen den kvelden, men nå lurer jeg da på om dette kan være han den klarsynt så? Hva tror dere? Jeg har sett han gå forbi arbeidsplassen min noen ganger etter denne tilstelningen. Ellers så skal jeg i et fint selskap om 10 uker med mange gjester. Hun fortalte meg også veldig mye som stemte om meg og min personlighet og om familieforhold fra begge sider som stemmer overraskende bra. Jeg drømmer nå om at jeg skal møte den store kjærligheten og endelig kjenne meg lykkelig! Hva tror dere, at dette bare er tull? Er det noen klarsynte her inne som kan "se" på kjørligheten for meg? Mvh drømmene kvinne. Anonymkode: 43bba...7e0 Det jeg uthevet først her er noe som mere useriøse "spådamer" ofte sier for å få en til å besøke dem igjen. Jeg har også blitt spådd noe lignende, som ikke har skjedd. Men det at du lever i velstand nå også, gjør det jo mere troverdig. Det andre jeg har uthevet tyder på at hun kan jobben sin, men likevel kan det være vanskeligere å spå fremtid enn å se hva som foregår i nåtiden. Jeg vil si ikke hør så mye på klarsynte angåande han mannen. Ha det i bakhodet at det kan være han, men ikke prøv å få det til å være han fordi noen har sagt det. Det kan veldig godt være at hun har sett riktig, men hun kan også ha sett feil. Jeg har opplevd begge deler, det kommer an på hvor flinke de er, og jeg vet jo ikke hvor god hun her er. Men det er iallefall ikke teletorg, og hun er anbefalt av noen du kjenner. I min erfaring er det sjeldent bare tull da. Håper det slår til Anonymkode: dd123...c83 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 Seriøst? Er det virkelig noen som tror på slikt? Anonymkode: 2931b...901 1
Chizue Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Er det virkelig noen som tror på slikt? Anonymkode: 2931b...901 Ja, altså, det kommer jo an på hvem du møter også.. Jeg vil tro at det er noen som er "The real deal". Og andre som lever av svindelen.... Jeg var hos en klarsynt, en random kvinne i Florida. Før jeg hadde satt meg ned, så fortalte hun at hun visste allerede om mobbingen, volden og alt slikt som jeg har blitt utsatt for.. Hun fortalte og alt stemte. Og slike ting har jeg ikke delt med venner, familie, kollegaer... Det hun fortalte om fremtiden min har stemt også.. Jeg tok tarot lesning, jeg ba ikke om "spådommen" Så tro hva du vil 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 4 minutter siden, Chibi skrev: Ja, altså, det kommer jo an på hvem du møter også.. Jeg vil tro at det er noen som er "The real deal". Og andre som lever av svindelen.... Jeg var hos en klarsynt, en random kvinne i Florida. Før jeg hadde satt meg ned, så fortalte hun at hun visste allerede om mobbingen, volden og alt slikt som jeg har blitt utsatt for.. Hun fortalte og alt stemte. Og slike ting har jeg ikke delt med venner, familie, kollegaer... Det hun fortalte om fremtiden min har stemt også.. Jeg tok tarot lesning, jeg ba ikke om "spådommen" Så tro hva du vil hvordan vold har du blitt utsatt for Anonymkode: 74843...7e0
Chizue Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hvordan vold har du blitt utsatt for Anonymkode: 74843...7e0 Ønsker ikke å gå i detaljer. Men volden er fra grov mobbing..
bopera Skrevet 4. mars 2017 #11 Skrevet 4. mars 2017 Selv om man ikke kan være sikker på hva som fins mellom himmel og jord, så er det vel blitt konstantert gang på gang at det ikke fins klarsynte. Og spesielt disse som tar seg betalt for det, skal man passe seg for. Men om hun har inspirert deg til å tørre å instigere kontakt med en mann du finner attraktiv, så er det vel bare å kjøre på Det verste som skjer er at du får et nei, og er et par erfaringer rikere, og noen kroner fattigere. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #12 Skrevet 4. mars 2017 23 minutter siden, Chibi skrev: Ja, altså, det kommer jo an på hvem du møter også.. Jeg vil tro at det er noen som er "The real deal". Og andre som lever av svindelen.... Jeg var hos en klarsynt, en random kvinne i Florida. Før jeg hadde satt meg ned, så fortalte hun at hun visste allerede om mobbingen, volden og alt slikt som jeg har blitt utsatt for.. Hun fortalte og alt stemte. Og slike ting har jeg ikke delt med venner, familie, kollegaer... Det hun fortalte om fremtiden min har stemt også.. Jeg tok tarot lesning, jeg ba ikke om "spådommen" Så tro hva du vil Hvor i Florida? Anonymkode: bcb4a...055
Chizue Skrevet 4. mars 2017 #13 Skrevet 4. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor i Florida? Anonymkode: bcb4a...055 Gainesville :-)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #14 Skrevet 4. mars 2017 15 timer siden, Chibi skrev: Ønsker ikke å gå i detaljer. Men volden er fra grov mobbing.. Husk at mange kvinner mener de har blitt utsatt for vold, så det er lett å spå. Anonymkode: 74843...7e0 1
Chizue Skrevet 4. mars 2017 #15 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at mange kvinner mener de har blitt utsatt for vold, så det er lett å spå. Anonymkode: 74843...7e0 Mnja, hun gikk ned i detaljer, årstall, hvor mange det var, hva som holdt på å skje etterpå.. Helt ærlig, det var skremmende. Men du får tro hva du vil... 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #16 Skrevet 4. mars 2017 Akkurat nå, Chibi skrev: Mnja, hun gikk ned i detaljer, årstall, hvor mange det var, hva som holdt på å skje etterpå.. Helt ærlig, det var skremmende. Men du får tro hva du vil... Kanskje hun fisket det fram fra deg uten at du forsto det. Anonymkode: 74843...7e0 1
Linnea27 Skrevet 4. mars 2017 #17 Skrevet 4. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at mange kvinner mener de har blitt utsatt for vold, så det er lett å spå. Anonymkode: 74843...7e0 Hva slags stein krøp du frem fra? 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #18 Skrevet 4. mars 2017 Nei. Det slike personer kommer med, er bare tull. Det finnes ingen klarsynte eller spåkoner Anonymkode: 9257a...3a5 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. mars 2017 #19 Skrevet 4. mars 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk til henne da jeg hadde en kollega for mange år tilbake som kjenner denne dama og som fortalte meg at hun er "seriøs" og at det hun sa ift kjærlighet ang henne skjedde også i det virkelige liv. Hun kunne se at jeg innen et år ville møte den virkelige store kjærligheten min, i et slags selskap av noe slag eller en fest ( ikke ute på byen fest). Hun kunne også se mye penger, biler, eiendommer og hytter. Jeg kom alltid til å leve i ren velstand ( noe jg forsåvidt gjør nå også). Det er tre måneder igjen til det er gått et år siden spådommen. Jeg var nylige på en stor tilstelning hvor jeg fikk øynene opp for en fyr som virkelig var Kjekk og han har en meget god jobb med inntekt på flere millioner. Snakket bare raskt sammen den kvelden, men nå lurer jeg da på om dette kan være han den klarsynt så? Hva tror dere? Jeg har sett han gå forbi arbeidsplassen min noen ganger etter denne tilstelningen. Ellers så skal jeg i et fint selskap om 10 uker med mange gjester. Hun fortalte meg også veldig mye som stemte om meg og min personlighet og om familieforhold fra begge sider som stemmer overraskende bra. Jeg drømmer nå om at jeg skal møte den store kjærligheten og endelig kjenne meg lykkelig! Hva tror dere, at dette bare er tull? Er det noen klarsynte her inne som kan "se" på kjørligheten for meg? Mvh drømmene kvinne. Anonymkode: 43bba...7e0 Du begynner å legge merke til du ikke gjorde før og legger de mening som i 99% av tilfellene er ønsketenkning. Hvor mange tror du blir fortalt at de vil leve med god økonomi og mer til? Spørsmålet er om du ønsker det samme? Hun sa det med økonomi fordi folk flest ønsker å avansere i klassreisen. Hvor stor tror du er sjansen for at du blir fortalt at til sommeren vil du få penger? Vel, feriepenger og skattepengene kommer jo :D Så spåeren får jo rett, men den som spår seg bør seriøst undersøke hodet sitt. Ikke vær drømmende, men realistisk. Sjansen for å ha det godt med deg selv øker. Ingen menneske, jeg gjentar, ingen menneske har kunnskapen om fremtiden. Hvis de hadde det, hvorfor vinner de ikke i Lotto hver eneste uke? Dette er smarte mennesker som påberoper seg evner de ikke har. Det er ren psykologi i spill.
Cathrine88 Skrevet 4. mars 2017 #20 Skrevet 4. mars 2017 Du synes ikke det er litt merkelig at hun fortalte deg nøyaktig hva du ville høre? Hadde du vært like villig til å tro på henne dersom hun hadde sagt at du kom til å miste alle pengene dine innen et år og være ulykkelig singel resten av livet? Jeg er skummelt god på cold reading selv, men det har ikke noe med klarsynthet å gjøre. Jeg er bare veldig observant. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå