Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager så mye på forhånd, jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette..vi er et par på 24 år, vært kjærester i 5,5 år og samboere i 3. Ferdig utdannet denne våren, jeg har allerede fått jobb, sambo holder på å søke. Hatt lyst på barn siden jeg var 15, føler at nå er tiden endelig inne. Noe inni meg sier vi bør vente til vi får ordnet boliglån så vi får oss et større sted å bo, og noe annet sier meg at vi bør vente med prøvingen så jeg får jobbet 1 år mtp svangerskapspermisjon og penger..men jeg har så lyst nå. Skulle helst begynt i går :fnise: Hvor lang tid trenger kroppen på å stabilisere seg etter ppiller? Det kan jo ta en evighet før spira sitter, det har man jo ingen garanti for, men det kan gå superkjapt. 

Anonymkode: a2a86...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til svangerskapspengene var på plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri i livet begynt prøvingen uten å ha opparbeidet meg alle mulige rettigheter til permisjon og penger og støtte. Du er veldig ung ennå, og har god tid.

Det er umulig å si hvor lang tid kroppen trenger å stabilisere seg etter p-piller. Min trengte ingen tid i det hele tatt, her var el og menstruasjon i gang som normalt rett etter pilleslutt. 

Anonymkode: 59914...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...