AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Noen som bestilte i slutten på november som har hørt noe som helst om når disse kommer ? Har forstått de skal stanse levering osv men får alle som har forhåndsbestilt? Anonymkode: aa6c0...173
Orly Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Det tok visst tid for leveringen kom senere enn forventet og det var mange som hadde forhåndsbestilt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Jeg har fått min Kjøpte på Platekompaniet, de var bittelitt dyrere, men var de jeg fant med kortest leveringstid. Den kom i begynnelsen av februar. Anonymkode: bba8f...fe7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Min ordre hos CDON ble nylig slettet, mange måneder etter at jeg la den inn. Irriterende. Anonymkode: 66e46...a4b
Marimba Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min ordre hos CDON ble nylig slettet, mange måneder etter at jeg la den inn. Irriterende. Anonymkode: 66e46...a4b Min og La inn ordre i september, håpte å få den til 30årsdagen min i november ( ), eller hvertfall til jul, men så ble ordreren plutselig slettet i februar. Surt! Hvis noen vet noen steder det er mulig å få tak i den, så gjerne si i fra Blir nok å handle fra et annet sted en cdon nestegang http://itavisen.no/2017/02/22/over-og-ut-for-nintendo-nes-classic-hevder-nordiske-kilder/ Endret 4. mars 2017 av Marimba La inn link
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 10 timer siden, Forundret.. skrev: Hvor mye kostet en slik? 799 kr for konsollen. Betalte 198 kr ekstra for å få en ekstra kontroll. Ser de selges til mye mer på Finn feks. Anonymkode: aa6c0...173
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 10 timer siden, Orly skrev: Det tok visst tid for leveringen kom senere enn forventet og det var mange som hadde forhåndsbestilt. Så lenge den kommer 😊 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått min Kjøpte på Platekompaniet, de var bittelitt dyrere, men var de jeg fant med kortest leveringstid. Den kom i begynnelsen av februar. Anonymkode: bba8f...fe7 Var ikke så stor forskjell tror jeg når jeg bestilte men kan ha oversett noe. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min ordre hos CDON ble nylig slettet, mange måneder etter at jeg la den inn. Irriterende. Anonymkode: 66e46...a4b 4 timer siden, Marimba skrev: Min og La inn ordre i september, håpte å få den til 30årsdagen min i november ( ), eller hvertfall til jul, men så ble ordreren plutselig slettet i februar. Surt! Hvis noen vet noen steder det er mulig å få tak i den, så gjerne si i fra Blir nok å handle fra et annet sted en cdon nestegang http://itavisen.no/2017/02/22/over-og-ut-for-nintendo-nes-classic-hevder-nordiske-kilder/ Slettet? Jeg bestilte ikke derfra men bestilte etter deg, håper ikke det betyr at jeg heller ikke får den🙈 Anonymkode: aa6c0...173
Titania Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 For de som leter enda, KAN det være at gamestop fortsatt har noen De hadde mange her i Moss på fredag da switch kom, i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Er gratis å spille de på emulator Anonymkode: 5d0aa...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå