Gå til innhold

Nintendo Nes Classic mini - netonnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bestilte i slutten på november som har hørt noe som helst om når disse kommer ?

Har forstått de skal stanse levering osv men får alle som har forhåndsbestilt?

Anonymkode: aa6c0...173

Skrevet

Det tok visst tid for leveringen kom senere enn forventet og det var mange som hadde forhåndsbestilt.

Skrevet

Hvor mye kostet en slik?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått min :) Kjøpte på Platekompaniet, de var bittelitt dyrere, men var de jeg fant med kortest leveringstid. Den kom i begynnelsen av februar.

Anonymkode: bba8f...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Min ordre hos CDON ble nylig slettet, mange måneder etter at jeg la den inn. Irriterende.

Anonymkode: 66e46...a4b

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ordre hos CDON ble nylig slettet, mange måneder etter at jeg la den inn. Irriterende.

Min og :( La inn ordre i september, håpte å få den til 30årsdagen min i november ( :ler: ), eller hvertfall til jul, men så ble ordreren plutselig slettet i februar. Surt! Hvis noen vet noen steder det er mulig å få tak i den, så gjerne si i fra ;) 

Blir nok å handle fra et annet sted en cdon nestegang :P 

http://itavisen.no/2017/02/22/over-og-ut-for-nintendo-nes-classic-hevder-nordiske-kilder/

Endret av Marimba
La inn link
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Forundret.. skrev:

Hvor mye kostet en slik?

799 kr for konsollen. Betalte 198 kr ekstra for å få en ekstra kontroll. Ser de selges til mye mer på Finn feks. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Orly skrev:

Det tok visst tid for leveringen kom senere enn forventet og det var mange som hadde forhåndsbestilt.

Så lenge den kommer 😊

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått min :) Kjøpte på Platekompaniet, de var bittelitt dyrere, men var de jeg fant med kortest leveringstid. Den kom i begynnelsen av februar.

Anonymkode: bba8f...fe7

Var ikke så stor forskjell tror jeg når jeg bestilte men kan ha oversett noe. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, Marimba skrev:

Min og :( La inn ordre i september, håpte å få den til 30årsdagen min i november ( :ler: ), eller hvertfall til jul, men så ble ordreren plutselig slettet i februar. Surt! Hvis noen vet noen steder det er mulig å få tak i den, så gjerne si i fra ;) 

Blir nok å handle fra et annet sted en cdon nestegang :P 

http://itavisen.no/2017/02/22/over-og-ut-for-nintendo-nes-classic-hevder-nordiske-kilder/

Slettet? Jeg bestilte ikke derfra men bestilte etter deg, håper ikke det betyr at jeg heller ikke får den🙈

Skrevet

For de som leter enda, KAN det være at gamestop fortsatt har noen :) De hadde mange her i Moss på fredag da switch kom, i hvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Er gratis å spille de på emulator :)

Anonymkode: 5d0aa...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...