ajarRun Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Nå har aksjefondet mitt gått opp i verdi og jeg har tjent penger!
Hermine Grang Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Gratulerer! Husk å selg på topp og kjøp på bunnen.
ajarRun Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Hermine Grang skrev: Gratulerer! Husk å selg på topp og kjøp på bunnen. Prøvde nå, det går ikke an å tilbakedatere aksjekjøp til 1929 i Skandiabanken, vet du om noen banker som lar meg gjøre det? Og vet du når i framtiden toppen er?
WubWub Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Om du er interessert i finans og økonomisk utbytte så er dette en fin blogg å følge : http://www.finansnerden.no/hvordan-investere-i-aksjer/ Selv har jeg en diversifisert portefølje i en global lav-risiko sektor - nemlig vannsektoren. Er det en ting mennesket alltid vil trenge av ressurser enten det er for eget forbruk eller for industrielle formål så er det vann - problemet er at vi tapper mer rent drikkevann enn det fornyes og da jordens vann reservoar bare består av 1% av jordens totale vannmengde (resten er saltvann) så vil det fort gå galt da vi i praksis bare bruker mer og mer. Det spås dermed at innen noen ti-år år vil vi få en vannkrise. Allerede idag ser vi at tørken sprer seg i diverse land. Mine investeringer vil gi lite avkastning på kort sikt men på lang sikt er det mange som mener at oljen vil bli den nye olja og av den grunn har mange topp investorer plukket seg ut denne sektoren for de store investeringene. Endret 3. mars 2017 av WubWub
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå