ajarRun Skrevet 3. mars 2017 #2 Skrevet 3. mars 2017 Min eks eller hennes eks? Hvis hun var lesbisk og det var hennes eks så ville jeg gjerne hørt om det. Hvis hun pulte min eks ville jeg også gjerne ha hørt om det. Egentlig en merkelig problemstilling.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Min eks eller hennes eks? Hvis hun var lesbisk og det var hennes eks så ville jeg gjerne hørt om det. Hvis hun pulte min eks ville jeg også gjerne ha hørt om det. Egentlig en merkelig problemstilling. Hennes eller hans egen eks Anonymkode: 45876...16f
ajarRun Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hennes eller hans egen eks Anonymkode: 45876...16f Hvorfor skulle jeg datet noen som var sammen med eksen sin? Does not compute. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 Jeg ville gjerne visst om daten min knullet eksen sin, selvfølgelig! For det første ville jeg ikke datet han mer, for det andre ville jeg tatt en ny klamydiatest! Anonymkode: 64af6...b6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå