Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå har jeg et veldig rart spørsmål her, men det får bare være! 

Jeg og samboer har prøvd i ett par måneder nå uten hell, nå går jeg her å venter på mens (2 dager til den skal være her ca), men denne måneden kjennes kroppen "annerledes ut" samt jeg har menssmerter som har vært her en ukes tid som også er veldig annerledes. 

Jeg har sjekket livmortappen et par dager nå (har sjekket et par ganger igjennom hver syklus, men skal ikke si jeg har vært for flink) og jeg kjente hjertet sank i magen for jeg kjenner ei lita grop på en måte. Men nå etter å ha googlet litt så ser jeg at når folk snakker om åpen livmortapp så er det snakk om fingerstørrelse? Altså, stemmer dette? Min er kanskje 1/4 del av det om ikke mindre. Er det kanskje håp alikevel da? Skal å kjøpe graviditetstester imorgen, men det hadde vært litt godt å få avklart litt rundt det hele allerede nå. Den er også "bakovervendt" på en måte.

Har ikke vært gravid eller født før.

Håper på svar :)

Anonymkode: 7f69f...90e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min åpning er som hullet i en 5 kroning. IKKE en finger. Det hørtes voldsomt ut. Jeg vet ikke hvordan den kjennes ut som gravid, men har lest at den skal være myk utenpå og hard inni og "plugget" igjen. Hva nå det skal bety. 

Anonymkode: 88068...090

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye letter å bare vente på mensen eller ta en test en å stikke fingrene langt opp der. "Hullet" er mye mindre enn en finger, såklart. Ellers ville jo en tampong kunne presses rett opp i livmoren..

Anonymkode: 5f75a...c42

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Tok to tester idag og var to streker på begge! :D Håper bare lille holder seg der.

Anonymkode: 7f69f...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...