Gå til innhold

Skjoldete/misfargning av Mulberry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en lommebok som har misfarging og skjolder. Er det mulig å få det bort på en billig, men bra måte? 

IMG_0316.JPG

IMG_0318.JPG

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi.. er den ekte?

Anonymkode: b9e44...197

AnonymBruker
Skrevet

Slutt og kjøp fake, så slipper du problemet.

Anonymkode: b84b4...a20

• Liker 3
Gjest Magnifiq
Skrevet (endret)

Er du sikker på at den er ekte? 

Det ser jo ut som slitasje, slik det blir på fake vesker av dårlig kvalitet. Og tviler på at det er noe å gjøre noe med.

Endret av Magnifiq
AnonymBruker
Skrevet

Fake. 

Anonymkode: 345e8...3dd

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte den brukt på Finn. Synes også at det var litt merkelig med de merkene, men fikk kvittering med.

Skrevet (endret)

Er det et sted jeg kan sjekke om den er fake? Har ikke mulberry butikk her.

Endret av Ayurveda
Skrevet

Dere drømmer, hvis dere tror at dette ikke skjer med ekte Mulberry. Bare fordi det er dyrt, så er det ikke feilfritt. Faktisk er denne type misfarging nokså vanlig hos Mulberry, spesielt på lommebøkene, da de hele tiden kommer i kontakt med fett fra hendene og håndkremer. Det har ikke skjedd med mine to Mulberry-er, men har sett det skje med en venninnes, og den er definitivt ekte.

Du kan ta den med til Mulberry-forhandleren du kjøpte den hos, da jeg har hørt at enkelte får tilbake penger, hvis skaden er omfattende for en relativt ny veske.

Skrevet
1 minutt siden, bopera skrev:

Dere drømmer, hvis dere tror at dette ikke skjer med ekte Mulberry. Bare fordi det er dyrt, så er det ikke feilfritt. Faktisk er denne type misfarging nokså vanlig hos Mulberry, spesielt på lommebøkene, da de hele tiden kommer i kontakt med fett fra hendene og håndkremer. Det har ikke skjedd med mine to Mulberry-er, men har sett det skje med en venninnes, og den er definitivt ekte.

Du kan ta den med til Mulberry-forhandleren du kjøpte den hos, da jeg har hørt at enkelte får tilbake penger, hvis skaden er omfattende for en relativt ny veske.

Kjøpte den brukt. Det kom ikke godt frem i annonsen at den var slik, det sto "pent brukt". Men får sjekke den hos en forhandler. 

Skrevet
5 minutter siden, Ayurveda skrev:

Kjøpte den brukt. Det kom ikke godt frem i annonsen at den var slik, det sto "pent brukt". Men får sjekke den hos en forhandler. 

Sjekk det hos en forhandler, de vil finne ut om den er ekte. Det er vanskelig å se, men trestammen ser meget spiss ut, det er bra. Løvene er også separate, og har rett stilling, så la oss håpe du har kjøpt en ekte veske.

En forhandler vet kanskje hva man kan gjøre, eventuelt kan du spørre noen andre som har peiling på hvordan man kan fikse metall. En ekte skinnlommebok er greit å investere litt penger i for reparasjon.
Om det viser seg at den er fake, så kan du kanskje prøve deg på "aluminiumsfolie og natron"-trikset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på purse forum for å undersøke både om den er ekte og hva som kan gjøres. 

Anonymkode: 8246a...18f

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 timer siden, Ayurveda skrev:

Jeg kjøpte den brukt på Finn. Synes også at det var litt merkelig med de merkene, men fikk kvittering med.

Da tror jeg du er blitt lurt dessverre. Den ene skruen på metallmerket fremme, ser også helt merkelig utJ eg har kjøpt min Mulberry hos godkjent forhandler her i Norge og merket på glidelåsen er helt annerledes. 

20170304_101211[1].jpg

Endret av Honey Dew
Skrevet
32 minutter siden, Honey Dew skrev:

Da tror jeg du er blitt lurt dessverre. Den ene skruen på metallmerket fremme, ser også helt merkelig utJ eg har kjøpt min Mulberry hos godkjent forhandler her i Norge og merket på glidelåsen er helt annerledes. 

20170304_101211[1].jpg

Men skinnet føles ekte ut. Men helt enig i at det er noe som ikke stemmer med min, den er i hvert fall ikke verdt de 2100kr jeg betalte for den. Er det mulig å returnere ting man har kjøpt på Finn? Skal til en forhandler i dag å sjekke.

Skrevet
6 minutter siden, Ayurveda skrev:

Men skinnet føles ekte ut. Men helt enig i at det er noe som ikke stemmer med min, den er i hvert fall ikke verdt de 2100kr jeg betalte for den. Er det mulig å returnere ting man har kjøpt på Finn? Skal til en forhandler i dag å sjekke.

Skinnet kan være ekte selv om vesken er en kopi. Det er jo klart at du kan returnere, men snakk med selger først. Det kan være at selger har handlet i god tro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...