Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på når andre fikk mens tilbake etter fødselen?! Snart 8 måneder siden jeg fødte, og ingen mens... Er det noen spesielle symptomer det er vanlig å få før den første mensen? Begynner å bli nervøs for å plutselig få det og blø ned hele madrassen :D :O 

Fortsetter under...

AnonymBruker

Etter første fødsel gikk det 13 mnd

Etter andre, 2,5 mnd(delammet)

Etter tredje fødsel, også 13 mnd

Med første og andre ammet jeg ganske mye fortsatt, men hadde nylig sluttet med nattamming når mensen kom igjen.

Hos meg har blødningene vært som før fødsel,dvs ikke spesielt kraftige, og jeg har alltid fårr forvarsel i form av spotting en dag eller to. Har også hatt mistanke om at jeg har hatt eggløsning(kjenner den godt på kroppen., så har vært litt forberedt.

Anonymkode: 2911d...de8

Jeg fikk mensen tilbake 11½ mnd etter fødsel. Da hadde jeg knapt ammet de siste par ukene, og sluttet helt etter 11½. Mensen kom nesten med det samme etter at babyen hadde tatt aller siste sup, fordi det hadde vært knapt noe i det hele tatt de siste par ukene i forkant også.

Jeg merket at mensen var på gang fordi jeg dagen før fikk brått migrene. Det hadde jeg ikke hatt på en stund. Har hatt mensen-relatert migrene i mange år, så jeg skjønte hva som var i gjære da.

Endret av Million

Annonse

AnonymBruker

Fikk mensen etter 9.5 mnd. Det var faktisk i forrige uke! :PHar alltid hatt veldig mild mens, men denne gangen trodde jeg at jeg skulle blø i hel  :fnise: Håper det ikke blir like ille neste mnd..

Anonymkode: c157c...65b

• Liker 1
AnonymBruker

Ca 8 mnd, hadde da fullammet i 6 mnd. Fikk en forvarsel i form av murringer. Blødningene var beskjedne i starten i forhold til hva jeg var vant med, men nå 2 år etter fødsel er mensen som før - kraftig. Syklusen er derimot litt forandret, med 2 dager +- 

Anonymkode: ce4e7...916

Annonse

Ca 3 mnd. Ammet lite, gav mest mme.

merket faktisk eggløsning, derfor kom ikke mensen som noe sjokk. Hadde  mye smerter/stikking under eggløsning. 

Merket det også før mensen, pga pms, værre enn før fødsel☺️

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...