Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig skal jeg få levd ut fantasien min om å date en gift mann. Jeg pirres av tanken om at vi når som helst kan bli oppdaget av dama til mannen. Jeg har møtt mange gifte menn på Tinder/Happn. Noe som gjør fantasien min lettere å oppnå. Nesten litt synd om vi skulle bli oppdaget, men det er mannen sitt problem ikke mitt ettersom det ikke er jeg som er gift.

Anonymkode: c8d9e...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil kanskje si at du synes det er mer pirrende å skrive om utroskap på KG enn å faktisk bidra med utroskap i virkeligheten.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så godt at vi er på siste uka av vinterferien :nori:

Anonymkode: 2d1c9...6b4

• Liker 4
Skrevet

Så hvis du blir gift en gang, så er det Ok at mannen din gjør det samme?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg at en hver partner du får i framtiden dater andre. :)

Anonymkode: 54b34...68d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, EvaLena skrev:

Så hvis du blir gift en gang, så er det Ok at mannen din gjør det samme?

TS her. Jeg blir ikke gift. Jeg tror ikke på at norske menn og damer kan være lojale mot hverandre med å la være å være utro. Derfor jeg gå inn i åpne forhold. Åpent fra min side, men om mannen er gift i tillegg spiller det ikke noen rolle. Mange norske menn klarer jo ikke å avstå slike fristelser uansett.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg blir ikke gift. Jeg tror ikke på at norske menn og damer kan være lojale mot hverandre med å la være å være utro. Derfor jeg gå inn i åpne forhold. Åpent fra min side, men om mannen er gift i tillegg spiller det ikke noen rolle. Mange norske menn klarer jo ikke å avstå slike fristelser uansett.

IMG_1493.PNG

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har bare en ting å si: FYSJ!

Skrevet

Utrolig uetisk av deg å gjøre. Hva om du var den kvinnen i det forholdet som en annen ødelegger for deg? Se på det fra kvinnens synspunkt. Fysj!

Skrevet

Stå på og nyt spenninga så lenge det varer 😊

AnonymBruker
Skrevet

Du dømmer andre ut fra din egen moral, og siden din egen moral er dritt, syns du alle er dritt. Høres ut som du har det bra med deg selv.

Anonymkode: a5ad2...fc7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg tenkt igjennom saken en gang til. Det virker som du ønsker å date de du innerst inne egentlig hater, gifte menn som er illojale mot konene sine, og ønsker og bekrefte tankegangen din om at alle er slik. Slik adferd er ekstremt selvdestruktivt og bidrar til mer og mer depresjon hos deg selv jo mer du følger disse linjene.

Husk at følelser du har ikke nødvendigvis må omsettes til handlinger. Mennesker vet ofte når de bør følge følelser og når det ikke bør gjøres, følger du hodet ditt der, så er det ofte forskjellen på et lykkelig og ulykkelig liv.

Anonymkode: 9ccd9...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...