Gå til innhold

Problemer med MSN og tilkoblinger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg deler datamaskin sammen med lillebroren min, og i helgen har han vært inne å mekka på denne maskinen. Det er flere funksjoner som ikke fungerer, deriblant tilkoblingen til MSN. Når jeg prøver å logge meg på, står det følgende: "Kan ikke koble til socks-proxy-serveren. Kontroller innstillingene for proxy-serveren i katogorien Tilkoblinger". Jeg har funnet frem til proxy-serveren ved å gå inn på Tilkoblinger (internett), men jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe som skal stå i de rutene? Hjelp meg. :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere av oss som har hatt litt trøbbel med MSN og Hotmail/Passport i dag. Kanskje det er forbigående?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hei!

Jeg deler datamaskin sammen med lillebroren min, og i helgen har han vært inne å mekka på denne maskinen. Det er flere funksjoner som ikke fungerer, deriblant tilkoblingen til MSN. Når jeg prøver å logge meg på, står det følgende: "Kan ikke koble til socks-proxy-serveren. Kontroller innstillingene for proxy-serveren i katogorien Tilkoblinger". Jeg har funnet frem til proxy-serveren ved å gå inn på Tilkoblinger (internett), men jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe som skal stå i de rutene? Hjelp meg. :-x

Har du proxy-server i det hele tatt. Bare klarer ikke helt å se at dere har satt opp en proxy-server og ikke klarer å sette det opp riktig på PC-ene deres.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du proxy-server i det hele tatt. Bare klarer ikke helt å se at dere har satt opp en proxy-server og ikke klarer å sette det opp riktig på PC-ene deres.

Hmm... jeg vet ikke helt. Er ikke akkurat en ekspert i data, men er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Tviler på det er forbigående, ettersom det kommer opp den beskjeden (se ovenfor).

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja, sette opp uten proxy-server.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, sette opp uten proxy-server.

Okei. Hvordan gjør jeg det? :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

I messenger-vinduet der alle kontaktene dine er listet opp(ihvertfall når du er tilkoblet :) ), velger du verktøy - alternativer - arkfanen "tilkoblinger". Der tar du bort haken ved "Jeg bruker en proxy-server".

Gjest Anonymous
Skrevet
I messenger-vinduet der alle kontaktene dine er listet opp(ihvertfall når du er tilkoblet :) ), velger du verktøy - alternativer - arkfanen "tilkoblinger". Der tar du bort haken ved "Jeg bruker en proxy-server".

Okei. Vrient når jeg ikke kommer inn på selve MSN da. :tunge1: Noen andre alternativer, eller er det den eneste måten å gjøre det på?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Man trenger jo ikke å være innlogget på msn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...