Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Hei! Jeg deler datamaskin sammen med lillebroren min, og i helgen har han vært inne å mekka på denne maskinen. Det er flere funksjoner som ikke fungerer, deriblant tilkoblingen til MSN. Når jeg prøver å logge meg på, står det følgende: "Kan ikke koble til socks-proxy-serveren. Kontroller innstillingene for proxy-serveren i katogorien Tilkoblinger". Jeg har funnet frem til proxy-serveren ved å gå inn på Tilkoblinger (internett), men jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe som skal stå i de rutene? Hjelp meg. :-x
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 Det er flere av oss som har hatt litt trøbbel med MSN og Hotmail/Passport i dag. Kanskje det er forbigående?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 Hei! Jeg deler datamaskin sammen med lillebroren min, og i helgen har han vært inne å mekka på denne maskinen. Det er flere funksjoner som ikke fungerer, deriblant tilkoblingen til MSN. Når jeg prøver å logge meg på, står det følgende: "Kan ikke koble til socks-proxy-serveren. Kontroller innstillingene for proxy-serveren i katogorien Tilkoblinger". Jeg har funnet frem til proxy-serveren ved å gå inn på Tilkoblinger (internett), men jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe som skal stå i de rutene? Hjelp meg. :-x Har du proxy-server i det hele tatt. Bare klarer ikke helt å se at dere har satt opp en proxy-server og ikke klarer å sette det opp riktig på PC-ene deres.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #4 Skrevet 12. desember 2004 Har du proxy-server i det hele tatt. Bare klarer ikke helt å se at dere har satt opp en proxy-server og ikke klarer å sette det opp riktig på PC-ene deres. Hmm... jeg vet ikke helt. Er ikke akkurat en ekspert i data, men er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Tviler på det er forbigående, ettersom det kommer opp den beskjeden (se ovenfor).
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Ja, sette opp uten proxy-server.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 Ja, sette opp uten proxy-server. Okei. Hvordan gjør jeg det?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 I messenger-vinduet der alle kontaktene dine er listet opp(ihvertfall når du er tilkoblet ), velger du verktøy - alternativer - arkfanen "tilkoblinger". Der tar du bort haken ved "Jeg bruker en proxy-server".
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 I messenger-vinduet der alle kontaktene dine er listet opp(ihvertfall når du er tilkoblet ), velger du verktøy - alternativer - arkfanen "tilkoblinger". Der tar du bort haken ved "Jeg bruker en proxy-server". Okei. Vrient når jeg ikke kommer inn på selve MSN da. Noen andre alternativer, eller er det den eneste måten å gjøre det på?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Man trenger jo ikke å være innlogget på msn.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Nå funker det! Takk, Rattle. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå