Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne vinteren har tatt håret mitt til nye høyder, bokstavelig talt. Jeg føler jeg går rundt som Monica fra Friends den episoden hun spiller bordtennis (ta et google-søk). Det står rett ut, er krusete og ser helt grusomt ut. 

Jeg har veldig sensitiv hodebunn og er avhengig av allergivennlige produkter, helst uten parfyme. Jeg opplever at produkter jeg prøver ut for å få mer fuktighet, som balsam, kurer og diverse leave in-produkter, kun legger seg utenpå hårstråene. Ingenting trekker inn, håret ser fett ut og det ser like ille ut igjen etter neste vask. Jeg lar det alltid lufttørke, vasker det ikke for ofte (hver 2.-3. dag), bruker ikke rettetang eller krølltang, gjør ingenting mot håret som kan skade det. Så frustrasjonen er stor.

Noen som vet om noen mirakelprodukter som kan hjelpe håret mitt?

(Og en liten sidenote hvis noen vet; jeg fikk cøliaki i fjor, gudene vet hvor lenge jeg har gått med det, men nivået på vitaminer og mineraler i kroppen var veldig lave, da tarmen ikke tok det opp. Kan tilstanden på håret mitt nå være ettervirkninger av dette?)

Anonymkode: ee7ab...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...