AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Jeg har hund og kjæresten min har katt. Når vi overnatter så må vi naturligvis ta med hunden/katten. Vi er oftest hos han da katten ofte går ut om natten og hunden da kan ha huset i "fred". Problemet er at hunden er helt gal når det kommer til katter. Han kjenner luktet på lang avstand og begynner å puste, pese pg pipe. Han vil helst bort til katter, men jeg tør ikke fordi jeg er redd han kan angripe eller at katten gjør det. Dette er jo naturligvis et problem for oss. er det mulig å lære dn slik hund til å takke katter? Vil nok ikke hunden og katten dkal være alene sammen. Men det hadde vært fint om de kunne vært sammen når vi var til stede og på hver sine rom når vi er vekke. Anonymkode: 7ed48...e9e
maya86 Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Første gangen min hund skulle møte en katt, siden hunden skulle bo sammen med en katt en stund framover, så tok vi ho med til en katt som var veldig hundevant og likte hunder, og rett og slett bare slapp de sammen. Når katten da bare ga blaffen, så fikk hunden snuse og styre som ho ville og hunden innså at katten ikke var noe å bry seg med. Når jeg da tok hunden med hjem til katten ho skulle bo med, så gadd ikke hunden bry seg med katten, og katten fikk styre skuta som den ville. Det var aldri noe problem med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå