Crissi25 Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Sluttet på p piller for 1 år siden i håp om å bli gravid. Men ikke vært så heldig ennå 😯 nå går jeg å venter på om ev klaff eller om mensen dukker opp igjen . Er på dag 35 i syklusen nå å ikke no mens ennå. Har en syklus på mellom 29 - 32 dager. Tok en test i går (a1 testen. Cet ikke om den er så pålitelig ell) altså 2 dager etter jeg kamskje skulle hatt mens. men den var negativ. Tok riktig nok testen litt uttpå dagen men. Følt meg kvalm nå i en uke. Har ømme harde pupper. Å forholdsvis litt løs mage til tider. Å litt annerledes utflod enn hva jg pleier. Trøtt å sliten å hele tiden. Merker stikkninger i mage til tider men ikke hele tiden. Kjente for litt over 1 uke siden smerte om en kan kalle det for det nederst i magen. Varte i en ca 5 10 sekunder ca . Vet ikke om dette kan ha vært noe men Har også tatt folsyre nå i 1 mnd. Noen som har no formening eller lignende opplevelser som viste seg å teste positivt senere ??? Endret 3. mars 2017 av Crissi25
Crissi25 Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2017 (endret) . Endret 3. mars 2017 av Crissi25
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Skrevet 3. mars 2017 Du får prøve med en ny test på morgenurin. Er den negativ så er nok sjansene små for at du er gravid såpass lenge etter forventet mens. Anonymkode: c8e31...2ac
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Har dere vært prøvere ett år så skal dere jo ha utredning for å se om det er noen grunner for at du ikke er gravid enda Ville bestilt en legetime Anonymkode: c8e31...2ac
Athene Skrevet 3. mars 2017 #6 Skrevet 3. mars 2017 Uansett om du er gravid eller ikke har eggløsningen vært forsinket. 10-14 dager etter eggløsning vil man alltid teste positivt ved graviditet. Ikke så mye annet å gjøre enn å se det an. Enten blir testen positiv, eller så kommer mensen. Folsyre har forsåvidt ingenting å si med tanke på sannsynligheten for å bli gravid. Men er selvfølgelig veldig viktig å ta for å hindre skader på et eventuelt foster Så fortsett med det uansett. Og som AB over meg sier har dere rett på utredning nå. Kanskje på tide å ta kontakt med respektive fastleger om det ikke har klaffet denne gangen heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå