Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nok en våkenatt her hvor jeg vrir meg rundt i smerte og fortvilelse. Alt gjør bare vondt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke er bra nok for en mann. 

Jeg vet jeg er bra, for jeg får alltid oppmerksomhet fra menn. De flørter villig med meg og jeg får meldinger og Snap hele tiden. Lett er det å finne en date også. 

Men her stopper det brått opp. Det er ikke mer å hente. Jeg blir såra og lei meg og får igjen bekreftet at jeg er bra, men ikke bra nok. 

Jeg tar mye initiativ og jeg gjør det jeg kan for å prøve å holde på interessen. Jeg bitcher aldri. Jeg er så rund i kantene at jeg aldri har noe å bitche over. Jeg trener mye og holder meg i form. Har mange spennende interesser. Kan generelt litt om alt. Er veldig samfunnsengasjert. Har et stort nettverk av venner som jeg møter så ofte jeg kan. 

Allikevel er jeg ikke bra nok og jeg klarer bare ikke å finne ut av hva jeg må forbedre ved meg selv. Og det gjør så vondt :( jeg vet jeg har så enormt mye å gi, men det er ingen som ønsker å finne ut av hva jeg vil gi. 

Er der andre som har hatt det slikt men som har klart å finne ut av feilen? 

Anonymkode: a5db3...707

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd å si, men det jeg fant ut er at det lønner seg å være skikkelig bitch i stedet. Avvise, være relativt frekk og massivt uinteressert. Da blir man plutselig god nok, for de forveksler det med at "man kan stå opp for seg selv".

Anonymkode: 48bad...de8

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synd å si, men det jeg fant ut er at det lønner seg å være skikkelig bitch i stedet. Avvise, være relativt frekk og massivt uinteressert. Da blir man plutselig god nok, for de forveksler det med at "man kan stå opp for seg selv".

Haha huff det har jeg aldri prøvd. Er jeg for en gang skyld bitch så er det rimelig tydelig og med veldig god grunn. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff, dette rådet håper jeg aldri blir fulgt, med mindre du ønsker å være alene resten av livet ditt. 

Kanskje du sikter for høyt når det gjelder partner? Eller går etter drittsekk typer fordi det kjennes trygt og er typen som alltid har gått etter slike typer. 

Anonymkode: 95ee3...9eb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, dette rådet håper jeg aldri blir fulgt, med mindre du ønsker å være alene resten av livet ditt. 

Kanskje du sikter for høyt når det gjelder partner? Eller går etter drittsekk typer fordi det kjennes trygt og er typen som alltid har gått etter slike typer. 

Nå er jeg TS og ikke er jeg bitchy. Men jeg går virkelig ikke for drittsekker heller. Det har vært noen som har vært gift og har barn og som viser enorm omsorg for sine barn. Så de er jo virkelig ikke drittsekker. De bare faller ikke for meg. De blir betalte og så går det over. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg TS og ikke er jeg bitchy. Men jeg går virkelig ikke for drittsekker heller. Det har vært noen som har vært gift og har barn og som viser enorm omsorg for sine barn. Så de er jo virkelig ikke drittsekker. De bare faller ikke for meg. De blir betalte og så går det over. 

Her er problemet. Du må slutte å betale de :P 

Neida. Jeg vet ikke helt hva det kan være. Hva mener du med "rund i kantene"? Sånn gjennomsnittlig hvor mange dater blir det før det slutter?

Anonymkode: 219cd...932

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% enig. En mann vil ha en som maser hele dagen og søker bekreftelse. De SIER de vil ha en snill og god jente,men de MENER noe annet.

Og skylda den blir lagt på oss,det er liksom vi som sikter for høyt og går etter drittsekker😕😐

Anonymkode: a3df7...023

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Jeg vet ikke helt hva det kan være. Hva mener du med "rund i kantene"? Sånn gjennomsnittlig hvor mange dater blir det før det slutter?

Rundt i kantene er at hun tolerer mye. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du understreker virkelig poenget mitt....Det er vår feil at menn vil ha bitchy dramaqueens....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha ja du det er er godt poeng :)  nei det skulle nå stått betatt og ikke betalt. 

Jeg dater de i alt fra tre uker til tre måneder? Sånn ca'ish. 

Rund i kantene betyr at jeg lar meg pushe langt fordi jeg godtar mye. Og det kan faktisk være her feilen ligger. At jeg er for enkel rett og slett? 

Dater en nå men da jeg sa at dette gadd jeg ikke mer (tenkte å være han i forkant for en gang skyld) så fikk han litt hetta. Men jeg aner ikke hva greia er. Skulle ønske han var mer på. Så det føles som nok en bomtur. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja du det er er godt poeng :)  nei det skulle nå stått betatt og ikke betalt. 

Jeg dater de i alt fra tre uker til tre måneder? Sånn ca'ish. 

Rund i kantene betyr at jeg lar meg pushe langt fordi jeg godtar mye. Og det kan faktisk være her feilen ligger. At jeg er for enkel rett og slett? 

Dater en nå men da jeg sa at dette gadd jeg ikke mer (tenkte å være han i forkant for en gang skyld) så fikk han litt hetta. Men jeg aner ikke hva greia er. Skulle ønske han var mer på. Så det føles som nok en bomtur. 

Du kan prøve å kreve mer. Ikke goda at du alltid er den som tar initiativ. Det går fint an å gjøre dette uten å være bitchy da :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve å kreve mer. Ikke goda at du alltid er den som tar initiativ. Det går fint an å gjøre dette uten å være bitchy da :) 

Det er faktisk noe jeg må jobbe med. 

Jeg har vokst opp med en veldig krevende far, som har piska min mor rundt. Hun har aldri krevd noe. Han har forøvrig satt latterlig høye krav til meg også. Som jeg ikke klarte å etterkomme. Så jeg har blitt skjøvet ut i kulden. Jeg vet at jeg kan ha litt skrudd bilde av menn pga han men jeg er jo også veldig klar over at den type menn er det heldigvis ikke så mange av. 

AnonymBruker
Skrevet

Å være bitchy er feil. Men det er negativt å være for rund i kantene også. Det er viktig å vise at du har egne meninger og tør å være uenig også. Vis at du er trygg på deg selv og vet hva du vil. Ikke tilpass deg mennene, finn en mann som passer deg. Kanskje kan det vært greit å holde litt igjen også. Passe på at du ikke fremstår som for "needy".

Anonymkode: 19a9f...81d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gutta får ofte beskjed her på forumet at de prøver seg på damer som er for gode for dem, derfor blir de avvist.

Kanskje det samme gjelder deg. Er de mannfolkene du prøver deg på for gode for deg? Kanskje du må sikte litt lavere?

Anonymkode: 64015...6f7

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg oppdaget og. 

Trådstarter: Jeg har det på samme måte. Jeg har heldigvis barn. Men "kjærestelivet mitt"... : der er det ingenting. Jeg har vært sammen med noen før, men har blitt dumpet hardt og brutalt. Hardt for selvtilliten. Har forsøkt å reise meg opp på beina igjen for å komme meg videre... Har datet noen. Først så sier de at de liker meg veldig godt både som person, og ellers. Men så følger de det ikke opp med å vise det.

Har møtt 2 personer i år: begge virket vinglete. Han ene var jeg på to dater med i januar, og etter det så avtaler han treff, men utsetter treffet hele tiden så det blir jo aldri av. ..Han andre sender meg sånne plutselige meldinger... Og når jeg driter i han så kommer han tilbake med flere,og forsvinner igjen. Men han er over og ut. Han har forspilt sine sjanser. Gikk på en date om dagen, og da dukket ikke daten opp. Så jeg måtte gå en ensom tur alene. Men etterpå så var jeg glad for det. Søkte han opp på nettet, og kom frem til at han var meget orginal. Var kjendis, og jeg tror ikke han var min type allikevel.  Thats it. Nå rakker jeg ikke ned på at han er kjendis vel og merke. Har venner som er kjendiser. Men det var måten han fremsto. Men kjærlighet skal ikke være enkelt. 

Endret av Sallie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det ikke fungerer da? Du sier du lett får en date, er det date nummer to du ikke får?

Anonymkode: 39bf0...cff

Skrevet

Ser du får tips om å være mer bitchy her. Hah, jeg tror jeg hadde blitt temmelig rappkjeftet tilbake om ei jente jeg hadde holdt på med hadde slengt dritt o.l. 

Stor klisjé, men bare vær deg selv. Seriøst. 
Ikke gjør det du tror folk forventer av deg, eller gjør ting du tror vil gjøre deg mer attraktiv. 
Folk bruker for mye tid, penger og energi på å bli likt av folk de egentlig ikke bryr seg om. 

Det er 7 milliarder mennesker på denne kloden.
Sjansen for at du ikke kommer til å finne minst én person som respekterer og tiltrekkes av din virkelige personlighet og væremåte er temmelig liten. Spesielt om du har looks fra før. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS: du skriver at du er rund i kantene. Er du for rund muligens? Mange menn tiltrekkes av kvinner som vet hva de vil og som ikke føyer seg i alt. Ikke vær redd for å like noe han ikke liker, og vice versa. Vær deg selv! Hvem vil vel ha en nikkedukke?

Anonymkode: 68acf...7ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Skrotnes skrev:

Ser du får tips om å være mer bitchy her. Hah, jeg tror jeg hadde blitt temmelig rappkjeftet tilbake om ei jente jeg hadde holdt på med hadde slengt dritt o.l. 

Stor klisjé, men bare vær deg selv. Seriøst. 
Ikke gjør det du tror folk forventer av deg, eller gjør ting du tror vil gjøre deg mer attraktiv. 
Folk bruker for mye tid, penger og energi på å bli likt av folk de egentlig ikke bryr seg om. 

Det er 7 milliarder mennesker på denne kloden.
Sjansen for at du ikke kommer til å finne minst én person som respekterer og tiltrekkes av din virkelige personlighet og væremåte er temmelig liten. Spesielt om du har looks fra før. 

Takk. Tid og penger for å tekkes andre, skjer ikke. Jeg trener for egen helse og jeg ser bra ut. Men jeg gidder ikke flotte meg som en påfugl for å få oppmerksomhet. Jeg skriker ikke etter oppmerksomhet med å spamme ned nettet med trutmunnselfies og sånt. 

De mannfolka jeg treffer er helt klart i min liga og jeg i deres. Men jeg kan kanskje få mannfolka til å føle en usikkerhet om jeg ikke er tydlig nok? Selv om jeg prøver å være flink til å kommunisere ut til mannfolka så er jeg nok litt konfliktsky her og sier heller jahajavel istedenfor å si min mening. Bodde med en mann en gang som klikka bananas om jeg ytra min mening, eller kom med krav. Jeg ba han om å ryke og reise for jeg har faktisk noe integritet i meg. Den er kanskje bare ikke alltid like synlig? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Tid og penger for å tekkes andre, skjer ikke. Jeg trener for egen helse og jeg ser bra ut. Men jeg gidder ikke flotte meg som en påfugl for å få oppmerksomhet. Jeg skriker ikke etter oppmerksomhet med å spamme ned nettet med trutmunnselfies og sånt. 

De mannfolka jeg treffer er helt klart i min liga og jeg i deres. Men jeg kan kanskje få mannfolka til å føle en usikkerhet om jeg ikke er tydlig nok? Selv om jeg prøver å være flink til å kommunisere ut til mannfolka så er jeg nok litt konfliktsky her og sier heller jahajavel istedenfor å si min mening. Bodde med en mann en gang som klikka bananas om jeg ytra min mening, eller kom med krav. Jeg ba han om å ryke og reise for jeg har faktisk noe integritet i meg. Den er kanskje bare ikke alltid like synlig? 

Keep it up. Alvorlig talt, det er garantert noen som vil ha deg der ute, og som passer godt med din personlighet. 

Don't settle for second best. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...