Gå til innhold

Var Twin Peaks virkelig så fantastisk som mange sier?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitat

Ja, den var forut for sin tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 0ed56...622

Nei. Jeg syns ikke det. Jeg likte den første sesongen, for da var det framdrift i handlingen, men den andre sesongen var elendig, for det skjedde ingenting bortsett fra den siste episoden

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
På 3.3.2017 den 21.45, Testosteron skrev:

Nei. Jeg syns ikke det. Jeg likte den første sesongen, for da var det framdrift i handlingen, men den andre sesongen var elendig, for det skjedde ingenting bortsett fra den siste episoden

Twin Peaks var ment å være lenger, noe som kan forklare en del av svakhetene og de delvis irrelevante sidehistoriene i sesong to.

Men ja, Twin Peaks er en fantastisk serie. Unik stemning og interessante karakterer. 
:) 

AnonymBruker
Skrevet

Super serie som har holdt seg forbausende godt. Jeg er så gammel at jeg så serien som 15-åring, og gleder meg stort til mai og det som kan betraktes som en sesong tre. Det beste med TP er de overnaturlige og surrealistiske aspektene (kun takket være Lynch), alle episodene Lynch selv regisserte (han skulle ha gjort alle), og selvfølgelige karakterer som Horne-brødrene, Dale, Leland, BOB, osv. Det verste er oversentimentale scener (typisk for Lynch), såpeoperanarrativen (tidstypisk), og episodene 16 til 23.

Anonymkode: f3388...70c

• Liker 2
Skrevet

Nei, helt ærlig synes jeg det er en av de mest oppskrytte seriene noensinne. Full av svada og overnaturlig piss. Hvertfall ikke noe for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Citpensacola skrev:

Nei, helt ærlig synes jeg det er en av de mest oppskrytte seriene noensinne. Full av svada og overnaturlig piss. Hvertfall ikke noe for meg.

Hotel Cæsar er nok mer i din bane.

Anonymkode: f3388...70c

• Liker 2
Skrevet

Nei, bedre

• Liker 1
Skrevet

Twin Peaks er fantastisk, og jeg er fortsatt traumatisert av "BOB".

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Eneste jeg har sett er Twin Peaks: Fire Walk with Me. Synes den var gørr kjedelig. Men kanskje jeg måtte ha sett serien for å like den filmen.

Skrevet

Det var bra i sesong 1 og halve sesong 2 :)

Skrevet

Nei, synes nok ikke det. Blir for sær uten mening.

Skrevet

JA:nordvesta:Elsket den serien der. Så den som jentunge og sett den i voksen alder. Like fin. Elsker karakterene i serien, musikken, stemningen, ja, alt :) Snakket med noen som bare syns serien var rar. Kanskje vi som liker serien er litt spesielle selv:biggrin:

Skrevet

Elsket den! Magisk, og ukas høydepunkt!

Skrevet

Jeg syns den er (var)  som en damn fine cup of coffee :kaffekopp:

The owls are not what they seem! :bond:

• Liker 2
Skrevet

En av de beste seriene :) jeg og mannen så den for noen år siden igjen, og skal se den igjen nå før den nye sesongen kommer i april/mai. 

Skrevet
18 timer siden, Tabris skrev:

Twin Peaks er fantastisk, og jeg er fortsatt traumatisert av "BOB".

Husker fremdeles en av de aller siste scenene med "BOB" da han så seg i speilet :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...