AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1 Skrevet 3. mars 2017 Var Twin Peaks virkelig så fantastisk som mange sier? Anonymkode: 0ed56...622
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #5 Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: j Anonymkode: eda72...32f Jeg var så liten, husker musikken var skommel... så den ikke. Anonymkode: eda72...32f
Gjest Luna123 Skrevet 3. mars 2017 #7 Skrevet 3. mars 2017 Jeg så ikke ferdig sesong 2, men jeg kan jo se hvorfor mange liker serien. Karakterene og handlingen interesserte ikke meg så mye, men jeg synes allikevel at de klarte å skape en god og passende stemning til serien, og jeg tror den har hatt mest å si for seriens suksess.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #8 Skrevet 3. mars 2017 Den var nyskapende og må selvsagt forstås i i sammenheng med når den kom. Bra, ja, men det er nok mange serier jeg rangerer høyere. Jeg så den ikke da den kom, jeg var for ung. Det er nok litt av grunnen til at jeg ikke synes den er superfantastisk, men bra er den. David Lynch er jo uansett en fantastisk serieskaper. Anonymkode: e2041...96a 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #9 Skrevet 3. mars 2017 Ja, absolutt, men som en over sies, den må ses på i forhold til sin tid. I dag vil den nok virke ganske gammeldags på mange områder - mye har skjedd i serieverden siden da. Anonymkode: ec827...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #10 Skrevet 3. mars 2017 Enig med de over. Min mann så den som barn, elsker serien og er fremdeles "redd" for Bob. Jeg så den med han rett før jeg ble 30, syns det er en grei serie, kommer nok til å se den nye, men Bob er virkelig ikke skummel. Anonymkode: 0a618...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #11 Skrevet 3. mars 2017 Ja! Elsker den! Serien har en veldig fin stemning, og så er den akkurat passe skummel og humoristisk. Anonymkode: daedb...d14
*Emma* Skrevet 3. mars 2017 #12 Skrevet 3. mars 2017 Jeg fikk ikke lov å se den da den gikk i sin tid, men så den for noen år siden. VI likte den. Sånn passe skummel/teit/morsom
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mars 2017 #13 Skrevet 3. mars 2017 Det var en veldig bra serie, ja.En av de beste jeg har sett.
NydeligVakkerPen Skrevet 3. mars 2017 #14 Skrevet 3. mars 2017 Ja, den er skikkelig bra. Jeg har spist på cafen der mye av handlingen skjer 😁
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #15 Skrevet 3. mars 2017 Jeg så den første gang i fjor, og det er en av de beste seriene jeg har sett. Men det er jo ingen tvil om at det som gjorde den så fantastisk var at det ikke fantes noe lignende på den tiden. Den er banebrytende og unik. I dag finnes alt i tv-verden, og det skal mye til for å virkelig sjokkere, det er vel nærmest umulig. Men det var hele essensen av denne serien, den krysset syke grenser som aldri hadde blitt krysset tidligere. Anonymkode: 7002f...e35 1
Lill3My Skrevet 3. mars 2017 #16 Skrevet 3. mars 2017 Den må sees i sammenheng med tiden den ble produsert, altså justere forventingene litt etter hva som var teknisk mulig den gang. Selve plottet, karakterene, replikkene og egentlig alt annet enn det rent filmtekniske er unikt og originalt som bare det. Drama, krim, humor, spenning... Alt i ett! Herlige karakterer med dybde, altså karakterer en blir kjent med og dermed blir enda mer engasjert. MEN - Én ting har jeg å utsette, og jeg er mye mulig alene i denne meningen - serien burde stoppet tidligere. Mot slutten begynte jeg virkelig å gå lei og miste interessen... Det ble for langdrygt, strukket ut for å beholde hypen virket det som 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #18 Skrevet 3. mars 2017 Ja! Helt klart verdt å ta en titt om du vurderer det Anonymkode: 686c4...bac
duplexx Skrevet 3. mars 2017 #19 Skrevet 3. mars 2017 Bare jeg som ble livredd? Den er dritbra!! Men vanvittig ekkel.. 1
Sallie Skrevet 3. mars 2017 #20 Skrevet 3. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Var Twin Peaks virkelig så fantastisk som mange sier? Anonymkode: 0ed56...622 Jeg synes at første episodene var spennende, men så tilslutt så synes at alt ble bare så overdrevent og rart. Synes ikke Twin Peaks var fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå