Thomasine Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Trenger tips til lydbøker til gutt 7 år! * Roald Dahl's bøker er vel greit? * "Gummitarzan"? * "Harry Potter" (...finnes de på lydbok?!) ...... ...så har jeg ikke flere forslag. Har dere?!
Thomasine Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2004 :oops: :oops: ...den som leter finner... :oops: :oops: http://www.lydbokforlaget.no/katalog/alder.html#7 ...men tar gjerne i mot tips allikevel... :-)
Mamma1 Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 Min sønn på 9 og min datter på 5 digger alt av Roald Dahl! (Jeg også)
Polluela Skrevet 12. desember 2004 #4 Skrevet 12. desember 2004 JA! Jeg var besatt av "heksene" da jeg var yngre! "Matilda", "Dustene" og "Charlie og sjokoladefabrikken" er heller ikke å forakte. Ellers anbefaler jeg "Markus og Diana" av Klaus Hagerup! Kanskje for litt eldre barn, men...?
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har akkurat kjøpt Gummitarzan i julegave til en sjuåring, så jeg håper den passer! Ole Lund Kirkegaard og Roald Dahl skriver mye moro som jeg tror spesielt fenger smågutter, så det blir nok bra!
Litz Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 De leser "Gummitarzan" for førskolegruppa i barnehagen til datteren min nå. Hun er 5,5 år og elsker den boka, så den passer nok kjempebra for en 7-åring. :-) (bare vær obs på ord de kan snappe opp fra boka.... datteren min kom hjem og kalte alle for vattnisse )
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 svein og rotta er vist og populær.. Harry Potter er og på lydbok mne er sinnsyk dyr..koster fra 800 og oppover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå