Gå til innhold

Sex men ikke kos...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen er alltid med på sex, men koser sjeldent.

Han ser sport og spiller playstation, når jeg vil kose så blir det sjeldent noe kos tilbake, han legger alltid armen rundt meg men der stopper d, når han spiller så får jeg ikke armen engang... 

Men når jeg frister med sex, så er han alltid klar...

Jeg vil ha mere kos på sofaen, hvordan får jeg d?

Anonymkode: 6d7ca...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt i fra til han at du ønsker å være mer nær ham? Jeg sier ofte i fra til kjæresten at jeg har lyst på kos. Selv tenker jeg at det ikke bare er han som skal få viljen sin, det funker ikke sånn i et forhold. Jeg sier ikke at du skal slå opp med han fordi han ikke vil kose, men snakk med han - kommunikasjon er viktig! Gutter er ikke tankelesere og trenger ofte å få ting fortalt direkte til dem. 

Anonymkode: 297b6...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel nevnt d, men han sier at han er ikke er så kosete.. Han kan kose, men jeg vil ha litt mer kos, og nå så sitter han bare og ser sport og spiller..

Jeg vet han er glad i meg, jeg bare savner kosen...

Skrevet
På Friday, March 03, 2017 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Han ser sport og spiller playstation, når jeg vil kose så blir det sjeldent noe kos tilbake, han legger alltid armen rundt meg men der stopper d, når han spiller så får jeg ikke armen engang... 

Få tv og pc ut av stue. Hjelper ikke det så finn en som er mer lik deg selv. 

Gjest Coolaid
Skrevet
På 2.3.2017 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Fortell ham at du har behov for mer nærhet og kos, ikke bare sex. Kanskje han ikke er en sånn "kosete" person som har så veldig behov for nærhet? Det kan til og med være at han ikke er vant til så mye nærhet under oppveksten som barn..  det er ikke alle familier som er like flinke til sånt. 

Og så var det dette med skjermtid da.... mobiler, pcer, nettbrett, tver og andre skjermer stjeler tilstedeværels og skaper passivitet og avhengighet - prøv en uke uten skjermtid og se hva det gjør med forholdet. Man får nemlig veldig mye tid til veldig mye annet... også kos og nærhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...